. . . . . .

Det är just det, som är min känsla av "personligt hyckleri". Jag anger inte källan! Det därför "alla" tror att jag "har läst det där någonstans" eller att jag har hybris, etc. Men det är svårt, eftersom jag inte kan initiera alla min egen religion. Det värsta grejen är att jag "inte kan" ("omoraliskt"/fel) säga/skriva något som jag redan har "tänkt" (i dialogen)-eftersom det känns som lite perverst.. även fast jag såklart gör det ibland, men då som en "teori", vilket gör det till ett löst fragment, eller en "ägodel".

Jag "måste" vara spontan!

Det är också anledningen till min dragning till "spontant", galen ironi/livlig fantasi ..som jag antar får konsekvenser.


Det är föresten liknande "fuisoner" som skapar ofruktsamma mytiska tankecirklar kring "sanningen" (mytiskt).. som många människor ägnar sig åt, och kallar för andlighet (bara för att de inte ägnar sig åt en enskild religion.) Alltså nåogt utanför dem själva.. och det är dör självförgiftningen (självbedrägeriet) långsamt föds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0