Dåliga vanor

Daterat: Fredagen den 8:e februari 2008 kl 22:18
 
 
 
Jag är en renlevnadsmänniska. Jag har kontroll.


Jag har visat lågvattenmärke med att äta paranötter idag. Ganska många. Jag har redan reflekterat över detta. Värmebehandlingen skulle mycket möjligt kunna ändra fettets struktur. (Strukturer i sig är något att vara varsam med, det vet vi redan.) Det är hur som helst oroande. Skarpt.

Jag har även druckit kanske 7 koppar koffeinfritt kaffe idag, rent på pin kiv. Det är inte ens gott. Fan vad passivt obalanserad jag är.


Folkets opium (enligt mina stuider):

http://www.youngerthanyourage.com/swe/zombiefood.htm







Men helt allvarligt. Jag känner mig inte hälsosam rent kognitivt idag. Herregud. Jag hatar det här. Drömde t.o.m en "mardröm" om att jag var inlåst någonstans, "råkade" slicka i mig olja från en stiftpenna och fick förgiftningsymptom psykiskt.

Kanske ett budskap om mina upphörliga psykologiska självförgiftningstekniker. Regisserar slentrianmässigt en klart tvångsmässig ritual. Och jag bryr mig knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0