Utväg?

SAGITTARIUS 14
A VAST PANORAMA OF SAND AND TIME IS UNFOLDING; THE PYRAMIDS AND THE SPHINX IN THEIR GLORY RISE BEFORE THE EYE

At this time you may find a need to rely on traditional and archetypal knowledge. There may be a need to establish some type of monument, or perhaps work at it or worship it! You may be working at building an empire, your's or another's. You may need a tour guide and you can find this through inner wisdom, rather than logic, will guide you through.

Power of the past coming through and affecting people in today's world. Spiritual ancestry. Big business and enterprises.

The Caution: Slave labor. The enormity of big business. Great treasures robbed by the greedy.



Som jag säger -ett nytt djuppsykologiskt HEM. Solsidan av dagens helvetets-panorama; vänd till rätt sida av verkligheten uppenbarar sig repertoaren (strukturtänkandet) och därmed "självklarheten" med livet (trots nyfikenheten och oskuldsfullheten, samtidigt.)


Funderingar på allvar: Hypnos?!

Det är ju allvar nu.

image12


Detta är fortfarande en del i INOM min uråldriga koreografis smärtsamma steg, dock. Så in i helvete.




Arbetar förhoppningsvis fram en nådestöt och AKUT intuitivt bunden flykt, inom hur lång tidsram, vet jag ej.  Jag vet heller inte om den UPPLEVDA "ofullständigheten" är den blockerade, eller inte. Den kan till och med intensiferas samtidigt som dramatiken.


Detta leder mig ingen vart.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

trevlig helg!

2008-02-29 @ 22:02:41
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0