Sunny skit (ojojoj, jag vattuman!)

Legat ute en timma kanske. Ingen mening med det. Min självupptagenhet och själssökande identitetsråhet säger sitt, typ. Men endå vill jag gå ut och lägga mig i solen igen -trots att jag inte ens gillar värme! Men detta är bara för att "experimentera" med min fysik och se om jag vill bli solbränd eller inte, om det skulle lyckas med tanke på min långsammare hantering av processen. Och detta säger ALLT om det jag just pratat om.


Tvingande ärlighet: Samtidigt vet jag precis hur jag i den mental-labila stiltjen går rakt mot mina vaga, döda kärleksavsikters dunkla känslor i sig, som annars också -då DOLT, upphöjt i dimmig omvänd vaken-sömn; 24/7.


Ska försöka fördjupa det RIKTIGA med verktygens föraningar och öppna pseudo-semi-crazyness. Ta reda på var MÄNNISKAN tog vägen. Alltså -jag behöver verkligen det påtagliga och ärliga i min MER än överdrivna ärlighet.



Men det löser sig inte i riktigheten med förutsägart "klarspråk" som detta -det här är.. oreda, genom strukturens BESATTHET OM SIG SJÄLV! Det handlar istället om att släppa taget och värdera det verkliga bakom jagets blyghet för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0