The truth, did it ever exist?

Jag har även en rent sensuell realtion till sanningen. Jag vill KÄNNA att jag FÖRSTÅR för att vara hemma, och se alla möjligheterna, nedtagna på en jordisk, meningsfull nivå.

Det jag menar är att jag inte är sann mot mig själv om jag använder en tröja som kilar.


Det är väldigt personligt bundet och en ren fråga om överlevnad för mig. Som sagt. Jag har alltså ganska länge, vagt medvetet velat "äga" sanningen och de "alla svaren" (genom egna studier.)

Översatt till en högre utvecklings-nivå, eller tillbaka till barnjaget, innebär detta själv-relatering och VÄRDE (alltså något "meningsfullt".) Att se det naturliga; årstidsväxlingarna, natten och dagen. Att det vill säga; TILLHÖRA jorden och BEVARA livet i sin SJÄL.



Samtidigt som den stora ÄGODELEN faktiskt är FILOSOFIN; att alltid ha möjligheten till djupa dialoger om all den sanning man lyft ner till sitt eget hem; livet självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0