18.e - 29.e maj 08

Inlägg från helgon.net -kan lika gärna uppdatera mig själv om mina jag-missbrukande cirkelrörelser, för att se om det ens existerar någon mognad eller mening ..här. Ett välbehövligt "herrejävlar, nu BRYTER VI" känns angeläget. I klarspråk: Jag tänker inte FLY från MIG SJÄLV LÄNGRE. Eftersom jag alltid vet vad jag gör -existerar en djup linje här. Oftast bortom min egen vetskap om dess eget liv. Strukturerna möjliggör FULLSÄNDIG GRÄNSLÖSHET; vilket skvallrar om resultatet ..viljan. Mitt liv. Ska se vad detta handlar om.


Mänsklighetens långsamma död. Pre-erkännandet
Daterat: Söndagen den 18:e maj 2008 kl 14:50

Vad är vi ute efter? Är du den första att ställas mot väggen när revolutionen kommer? Jag med.


Glöm inte att Livet är ett polariserat värmeförhållande till dig själv. Egolös närvaro är passé när inte vetandets-vetande kommer fram i ljuset och avslöjar sig själv -vå måste; det är över nu. När man inte har något svar; av heliga skäl -det är då, där, man måste STANNA och erbjuda sig till livet.

Allting du känner -reflekteras till/av allt det du blir kontaktad av. Kärleken/Livet är en gestalt av dig själv UTANFÖR dig själv; som inte går att våldta (då känner man inte känslorna; men spelar upp ett drama om att man gör!)

SE estetiken. Bryt ner teatern. We all want the same face.



Återfall
Daterat: Måndagen den 19:e maj 2008 kl 17:10

Men, jag vet att kontrollen alltid är säkrad, oavsett. Självbild är samma sak som HEM; alltså en "spelplan" för den familjära minnes-reflexionen i avbild, inget annat.

Kan skapa jävligt underliga "resultat" -om man kör dualistiskt. Jag är extremt ambitiös -men dolt trygghetssökande -inom väldigt udda ramverk.

Jag gick hem iförrgår -åt mat, drack kaffe -helvetet. Sover jättelänge och sen är -allt som vanligt igen; jag har identifierat mig med mina föräldrars status quo -"gentiska" betingelse.

Detta är en ekvation. Urskilj det evolutionära feslutet i fullständigt utvecklande.



Drömde en speciell dröm inatt -jag får inte glömma den. Del 1 och del 2. (Första finns på papper i nattduksbordet.)


Förrgår -dröm
Daterat: Fredagen den 23:e maj 2008 kl 18:41

Drömde att jag träffade den där brunhåriga prostituerade kvinnan. (Jag vet att hon vet att jag vet, och att hon hyser dold dunkel vänskaplig förståelse för allt som är nu.) Hon VAR uteliggare och den blonda flickan var hennes dödskompis som "älskade att hämnas". Hon visade mig en planering av vad som stod på tur; hon hade köpt sprit till kompisen och skulle gå på någon sorts teater på söder, vilket jag inte skulle avslöja. Någon sorts känsla av sent 1800-tal.

Jag "bodde" i någon sorts bil -påväg, träffade någon och allt "uppenbarade sig" -transcendentalt, jag löstes upp i stadens rinnande puls, den förflutna vulgariteten blev döden inom VÄRDET.


Projektioner existerar inte
Daterat: Lördagen den 24:e maj 2008 kl 21:44


Taking over with a deceptive and neurotic performance -IGEN.

Det här är ..

något som ..inte stämmer.. alls, egentligen. Råkontrollens självreflekterade intellektuella onani.

Ickebehovens SJÄLV-underkastelse



SE IGENOM MIG.


..so you DID ...
Daterat: Måndagen den 26:e maj 2008 kl 19:59


Vad säger DETTA om mig?


Saker som händer eller inte händer
Daterat: Idag kl 21:05

Jaha, vad tycker du då? Du tryckte ju här, eller tryckte.. vad säger man. Jo men -det var du som ville fundera över detta just nu. (Vad TROR du egentligen?) Finns inget utanför detta. Utan manipulationer -rakt av. Jag tror inte ens du vet vem du är.


Vi skulle kunna experimentera med tiden. Lägga upp en plan. Skärpa rumslig karaktär -eller vad säger man, hur formulerar man sig där?

Futurum + Bortom, [inkl. renad NÄRVARANDE vetskap.] Något helt nytt! Jag har nästan glömt friheten. Nästan obegripligt.



Mitt tålamod är verkligt, men jag vet inte om konsten någonsin vartit det. Inte för mig i alla fall -för jag gjorde aldrig ansoråk på det. Jag visste alltid att det handlade om människan. Förolämpa inte min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0