ALLVARLIGT

Ca 20:57

Ringer polisen för att fråga vad mamma insinuerade (efterlysningen); samt den katastrofala "misstankanken" utifrån dec 06 -de skrev upp mitt namn och jag bad dem inte köpa min mors ord rakt av, utan ta hänsyn till historian bakom.

Detta måste komma fram i KLARLJUS.

Mamma ringde för 5 minuter sen (efter att hon flytt i bilen.)

Hon påstod att jag ville till Åkersberga för att gå till Österåkersanstalten och tala om att min mamma var "något" (galen, etc.) Herrejävlar.

Anita måste konfronteras ORDENTLIGT. Hon är mer än förljugen -mer! Detta kan inte fortsätta. Det är oacceptabelt. Syftar inte bara på mig; utan på andra lika mycket.

Det är detta ni måste göra -sitt inte inne med det för att ni tror samhällsresurserna (erfarenhet) skall göra er starkare personligt, genom självkänslan och existenskrisen. Vi har blivit lurade och gömda i intet. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0