Annan typ av disciplin

Har TILLBAKADRAGIT mig -i si så sådär en dryg vecka nu; in i den familjära utsprårade "identifiaktionen" med allt det som VAR; dvs. INTE var; ..avsaknanden av Jagets sanna förening med det övertygade spontana LIVSSYFTET.


Det håller inte längre. Jag döljer detta allt... ..för mig själv och väntar på "lämplig nådestöt", instiktivt medveten om min egen envishet, och oerhörda EMOTIONELLA GIRIGHET [inom "filosofin"/möjligheterna/expansion..] (-inte lika genomskådad.)

Varför går budskapet aldrig in? Det kanske är självklart ..jag menar. För säkerhets skull. Men "dåså" liksom.


Nödvändig överträdelse blir REN isolering från de domiant kaos-strukturerade intrycken; för att kunna assimilera detta drama i mitt själv och göra det bästa av situationen. The truth and the other one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0