Annars. . .

Har ju de senaste nätternas handling transcenderats.

Jag har inget behov av att vidröra det gamla längre -inte som personlig symbolik i alla fall; snarare motpolarisering. Allt som befäster EGOTs lösaktiga och inbitna projektioner vill jag aldrig mer se. Inget.

Allt detta -för att jag ska kunna återsöka de sanna svaren. Men inte ens så kan jag säga: det finns inget sådant därför.

Det helt äkta -bortom jagperservitetens so called syften. Ett utömmande av den fria viljan är det egentligen. Det är så lätt -speciellt i dag (motäsgelsefullt) att luras; dras med i en vulgär utsaga om vad som är verkligt, och intellektuellt växande för själen.

Det måste ju bli såhär; jag är glad över att den inre våldtäkten är i upplösningstillstånd, i tid..

Projektet GUD är överstökat. (Identitetskrisens inkörsport -go!)




Krossa spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0