..ART..

Nyligen:

Såg ett kuvert från Morgongåva, där det stod att böckerna från Adlibris hade kommit -det stod att de ska ta 5 dagar (skrev om detta tidigare), hade tänkt att lämna dem där bara, så tar de väl från mitt konto tillslut. Jag får ju ändå aldrig pengar från mina föräldrar.

Sånt jävla helvete. Mitt liv är förstört.

Såg Elle (som mamma premunerar på för nöjets skull)

Har aldrig varit ute i Rimbo och gått nästan, alltså, jag har inte sett detaljerna. Gick upp till vattentornet, såg en del rätt djupa betydelser. Det här handlar inte om mig -det är genant att måla ut mig så.

Såg en ..vet ej vad det heter. En handikappad kille utan hår utanför mitt hus. Rullstolar och katter överallt. Människor som håller på med "wicca" och sånt har illusoriskt storhetsvansinne.

Detta är bara för att vi ska VETA att vi är en och samma människa -så att illusionerna ska falla. Det har varit mitt stora mindervärldskomplex i hela mitt liv; jag vet bara vad jag INTE är -utifrån min verklighetsbild, kultur, samhälle, väder, osv.

Detta tycker jag är konst -jag vet att jag är PÅVÄG någonstans. Men jag får aldrig vara i fred med min vision/gud, helt själv -då skulle jag ljuga för mig själv, i de ritualer jag höll på med förut (omedvetet, eftersom jag TVÅNGSANPASSANDE mig till onaturlig dygnsrytm och samhällssverige -och blev DJUPT DEPREIMERAD.) Jag har hela tiden haft en rädsla att folk ska "spionera" på mig utanför mitt fönster, och ta kort med mobilkamera eller så. Alltså, jag har inte gått i skolan sen 8an -förutom under början av hösten, och lite under sommaren. Blir så deprimerad när hon säger att ..alltså, vad heter det, att jag fick en mani.. och att vi under skolan här ska "hålla koll på dig" -så att inte du blir FÖR GLAD.

En kvinna som jobbade där satt hela tiden och dolde för folk som folk som frågade, att hon var Skorpion.

Såg att Sebastian Karlsson har Ascendenten i Vattumannen -precis som Snäckan i Idol, och Ebba von Sydow (Solarna där -men ni tror väl inte på mig.) Utan att kolla upp dem, jag lovar. Men detta såg jag på deras hängande ögonlock. Men detta kan man VAKNA upp ur -om ni förstår vad jag menar. Men jag blir aldrig av med denna IDENTITET -förstår inte vad jag ska göra...


Fattar ni INGENTING? Känner ni er inte förlämpade när andra inte minns viktiga detaljer eller tar saker för givet (som inte stämmer)? Är det någon som fattar?

Äsch.


Mamma JAGAR min lillebror som är "ledig" -men inte svarar varför. "-är du hungrig" (nu alltså)

HON KAN INTE LAGA MAT -VILKET GER HIN SYSTER ALLERGIER OCH FETMA. LILLEBROR FÅR DÅLIG HY, och alla får en "sexdrift" (av sädesproudukter, mjölkprodukter, övrigt)

Jag vill typ göra mig allvarligt sjuk. Har haft en tampong i mig jättelänge, av diffus glömska. Men DETTA kommer ju MISSFÖRSTÅS KATASTROFALT. Vad gör jag? Tips???



Slår upp en sida i "Den nionde insikten" -- "det var bara en mardröm, sa jag"

Baksidan: En dramatisk jakt genom djungeln och en räcka tillsynes tillfälliga möten med andra engagerade finner han och tar tills ig de åtta första instikterna. Men det svåraste återstår: existerar den ännu - den sista och allt avgörande insikten?

Den nionde insikten är en spännande actionberättelse som samtidigt ger oss nyckeln till ett helt nytt sätt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0