FLYTTA PÅ ER

Kolla in skaparforum -det står en mail där; men den är inte min. Bakpulver är lösenordet (men rör inget!)

Känner du Sebastian (halvpundare) från Södertälje?


När jag åkte till psyk förra året, alltså andra gången, när... vänta jag har blandat ihop saker. Andra gången skrev jag bara saker på tapeterna, vad jag hade gjort under dagen. 31 jan. De tog dit en kille från en radiostation som hette Joakim -till psyk. UTAN att säga något. (Lyssna på Schakiras som kom runt den tiden.)


NI VET INTE VAD FÖRVIRRING ÄR (ANSVARSTAGANDE) -NI ANAR INTE. Då alltså.

Min hand sprack en gång, de bara ... "de är den riktiga Sara"

De trodde på ngt "övernaturligt".

De som JOBBADE DÄR ALLTSÅ. Psykfallen. Bara TITTADE PÅ, kommenterade trots att jag hörde allt.


Fick astrologiböckertips från en astrolog. Jag blev chockad -trodde de var fina värdefulla verk med alltings innehåll. Det stod INGENTING. En astrolog höll på att förstöra mitt liv; han trodde att han skulle "hjälpa" mig FÖRSTÅ. Kul. Roligt. Läs ASCENDENTTEORIN som jag GAV dig för en månad sen Sailaways.

Får jag fråga. Brukade du känna dig "övermogen" och som en MAMMA för alla dina kompisar som yngre individ, depression i skolans väsen, osv. Kommentar? Så kände jag hela tiden. Ville bort. Lärarna var psyksjuka. Minns en gång -"vi i femman", när jag hjälpte min kompis. Jag blev utskälld av läraren -eftersom jag gav fel svar. MEN JAG HJÄLPTE HENNE MED ALLA ANDRA FRÅGOR; och hon KOPIERADE MINA SPECIALARBETEN. Hällde mat på henne i sexan och pratade aldrig mer med henne. Hela skolan trodde jag var psykisk sjuk. Min rektor och (ej min) ridlärare/hästuppfödadare sa att jag skulle "säga förlåt". Bröt ihop inne på lärarrummet och skrek att de skulle förstå. "-Säg att du är en skitstövel".

Minns en mamma där, till ett kusinpar. Hon började gråta när vi sjöng Ted Gärdestads låtar (musikskola) -hon kände honom sen psyktiden.

Jag LIGGER I PANIK ÖVER ALLA DE SOM TAR ALLT PERSONLIGT -FOKUSERA PÅ ER SJÄLVA SOM ÖVERLÄKAREN SA TILL MIG -det brände sönder mitt hjärta igår -allvarlig panik alltså. (Läste Focus.)

JAG BRYR MIG INTE. Jag har ändå inga riktiga genuina vänner -bara internt. Ringde nyligen en. Tänker aldrig säga vem förstås.

Vem i helvete tror du att du är J (sailaways)?


En kompis från msn GICK IN I MITT HUS (min sol) -alltså genom INTELLEKTET. Han Skytten. Han skrev så alltså på msn "-in your house, with my amo", där uppe.

Han SVARADE ALDRIG när jag frågade att jag mådde extremt dåligt av att han läste mina tankar. "-Jag vet fortfarande inte om du finns". Lojalt. Moget. Gick in i garaget och skrev hur hela mitt liv varit. Ringde honom en gång. Äsch. Ett par i Uppsala gick och sa "-hon ville vara perfekt, han tyckte synd om henne" och tittade på mig, just det, min födelsedag -ville fly. Han dubbelgångaren, den mörka -på den grekiska resturangen "-hon är så intensiv alltså, ja direkt.."

ASJOBBIGT.  

Trodde detta var ett högskoleprov faktiskt -ett test. De är ju dem jag träffade. Visste vilka som pluggade vad, osv.

Men sitt där med godis och cola och kolla på film. Ta gärna en öl. Sickenblås.


I ÖSTLÄNDER ÄR MAN DISCIPLINERADE. Träffade en ryss, och en polsk kille. Jag kunde prata engelska förstås, men jag hatar det.


Pratade med en tandläkare från Kuwait på en chatt en gång. Jag kommer aldrig träffa honom. Jag menar.. jag läste hans horoskop för honom. Det var ju endå bara jag som kunde astrologi där. Sa min terori, osv. De är BARN. Han bodde i Australien nu. Men pratade skitengelska, men fattade allt endå, som jag. Var så dum att jag raderade mitt konto.

Hon sa att Goodman var en "indiochild". Sen berättade jag om det där, om sexuell alkemi, hon höll på med tantra. Vattuman/Skorpionmåne/Oxeasc. INDIEN -häftigt. De kör med helt fel astrologi -ska kolla upp detta närmare.

Umgås ni inte med folk eller? HATAR Sverige. Det finns inget värre. Men jag hatar alla ställen egentligen.

VILKA VILL VARA MED? Hallå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0