Konfrontationen.

Från de verkliga problemen till de Verkliga orsakssammanhangen, till de verkliga igen. Perfektionens sökande efter sig själv i en förljugen värld av dualistiska självbedrägerier och oheliga madonnor. I manifest -där verkligheten identifieras som ett tragsiskt JAG -och frustrationen över skadegörelsen.


Under våren och nu: Intrånget -"konfrontationen" av det jag VERKLIGEN HÖLL PÅ MED. Jag Är Horan. Det bränner i mitt ursprungliga kyliga, fredliga, RENA hjärta!


-Och DET MÅSTE utraderas! Jag måste REGENERERA MIN FRIHET och TRANSCENDENTALA PRIVATA SJÄLVSTÄNDIGHET! Min mänsklighet -som människa.


Konfrontationen; det vill säga: Tvångsmässigt förförande av basic nature -genom den mentala kanaliseringen. Sökte BEKRÄFTELSE -av mina KÄNSLOR genom ständig ANALYS av min egen NÄRVAROS "uppkoppling" och identitetesmetodiker..

Kanske räddade det mitt liv -det fick mig att känna det jag minst av ALLT ville känna -baksidan av mig själv; -och genom det, påminnelsen om det sanna SYFTET -mitt individuella SVAR på livet; -visionen och FRIHETEN; mänsklighetens upplysning -min förklaring av mig själv, av livets uttryck. DET är kärlek -inte "kärleken" i sin egen biologiska statiska "helt valfria" ICKE-EVOLUTION; som den kristina mjukisklubben trott på.



Återberättar lite av händelsen/temat 02: Tumöroperationerna -det gjordes intrång BAKOM MIN RYGG -den TOTALA kränkningen. Att bli brutalt och patetiskt "avidentifierad" -och ÄGD; bortkopplad från sin värdighet. Gick utför sen -slumpmässigt tvångsskapande av största möjliga Sanning.


Jag behöver prata med någon idag förmiddag -innan jag antas komma till St. Göran.


Kommentarer
Postat av: Sötenos

Hej där min käraste vän:).

Du är underbar du också:).

Älskar dina bloggar.

Aha, du gillar inte kramar skriver du, då är det ingen idè att jag ger dig en kram när vi träffas. Skulle göra vad som helst som du bad mig om. Skulle vilja göra dig lycklig.

/D

2008-05-20 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0