KONFRONTATIONEN

Det var när jag läste kapitel 16 i ACIM (efter en "reading" hemma hos en medial kvinna som blev kallad till psyket av mamma -samtidigt som mamma avskyr henne)

Hon sa att jag skulle -läsa den, just så som jag sa. Samt börja i en skola, och få kontakt med min fd. SJÄL. Sen ställde hon mig under lampan och ville "byta energi" -totalt flummigt. Utan att säga något -hon tror att jag känner "energi" när hon ger mig lägger händerna på mig för att "föra över" energi -jag kände INGENTING. Samtidigt säger hon att jag "inte lyssnar på mina behov" eftersom jag inte åt den maten hon åt -men jag drack vin (vilket gör mig dum i huvudet.) Hon tar mycket stora summor pengar för detta, och älskar hur hon "hjälper" människor.

Som sagt -- när jag läste det kapitlet som jag hade lagt någonstans på golvet, utskrivna. Det var då ett inre raseri välde upp -förståelsen för hela min bakrund; den transparenta SKULDEN/oron -hela kristendommens BLUFF.


Samtidigt sa hon att jag var psykotiskt på psyket. JA -min MOSTER, mammas tvillingsyster bytte SJÄL (Pluto) med mig när jag var neddrogad/död i några dagar -mardrömslikt, allt RANN UR MIG. Var står hennes och mammas Pluto? Jo, på min MC exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0