Lögner

Undersökningen på St. Göran härmar sin förflutna maktfullkomlighet  till skuggans attacker -i vanlig ordning. Funderar på vad jag ska göra. Det är ju så oerhört.

Och VEM som skulle orka sätta sig in i hela min bild -ingen som någonsin rört sig i den riktningen någonsin. Men jag måste också vara direkt med vad jag förväntar mig -och vem JAG är.


Jobbigt -men det återskapar ÄRLIGHETEN -finns inget annat val. Jag är ingen slösare -egentligen.


Människan är perfekt. Hur lång tid ska det ta att acceptera den naturliga kritiken, och reformera assistans-tvånget; till VERKLIG TEKNISK EFFEKTIVITET i givandet!?


Det är självklart att vi får problem med paradoxala livsinställningar; när vi inte får uttrycka vår INRE NATUR autentiskt. SÅ mycket skit, så jävla mycket skit vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0