,..,.,.,m.

Välkommna dig själv till JORDEN.

Definera JULSTÄMNINGEN (som bara barnen kan se)? Belöningen? Kommer ni ihåg vilka bråddjupa spår det lämnade när vi avslöjade pappa/farfar (aukoriteten) -bakom masken.

Studera Fanny och Alexander. Boktips: "An astrological mandala" -Dane Rudhyar. Esoteriska symboler för människosjälen. Begrundar ni er naturliga studie av livet; er historia -kommer ni se alla samband -när ni öppnar hjärtat, och där släpper rädslan, gradvis. Det finns inget att bevara förutom tiden ni fått. Sakta börjar vi våga använda kapiciteten att tolka vår tolkningsförmåga. Stilla konfrontera hur vi tolkar det som är -här tar hela svaret över vårt väsen, och vi vet vad vi måste göra.


Målet med mitt liv går ut på att bli en Skorpion. Det låter som om det är något jag förhäxats av, kanske är det så. Men det ligger mycket djupare än så. Jag är inte hel utan mitt hem, det är mitt Jag. Min identitet är min närvaro ("Vattumannen" -som jag söker att ÖVERBEVISA -jag känner mig som "The Bourne Identitety!" En utomgjording.) -Men jag har haft för mycket skuldkänslor för att bejaka den. Men jag inser att jag inte har något annat val. Min pappa som förfört mig i hela min barndom med en gåta, avslutade alltid föreställningen och trolleritricket med "-jag lyssnade aldrig, jag ville bara att du skulle vara tyst", jag: "-du bryr dig bara om din egen tillfredställelse?" "jaaa, precis" (rätt!) med att säga "-du väljer själv", min lillasyster avgudar honom -jag såg hans totaliära SOUL för första gången i mitt transtillstånd i december 06, och min mammas renhet -den totala harmonin; min egen befruktelse. Det var en chock att känna deras relation. Sanningen -vi är fullständiga, hur vi än gör.

Karma är de LAG vi är "indelade" i -oss själva i olika tider, och sammanhang. Medialitet och ängladimentionen är eldens rör (föreningen av hus 12 och 1; anden och egot) -det är här vi återuppväcker de döda; men detta bör inte experimenteras flitigt med -innan den inre signalen om att tiden är kommen faktiskt är här; då vi kan återuppväcka de döda -och förena oss.

Jag har i min meditation när jag vidrört mitt råa jag -sett "guldklimpar" blinka till mitt framför där jag vilade ögonen. Jag vet vad detta är. Men det är inte detta som är mitt hjärta -glöm aldrig ert hjärtas flodsignaler, det får inte ske. Allt jag vill är att få EN STUND ifred med min kärlek. Förstörelsen av att "ni upptäcker mig" är för djup för att hanteras. Men jag försöker nu bemästra min skuld. Jag gråter lite varje dag för vad jag gjort -jag har sårat riktiga människor hjärtat utan att de bett om det. De är inte som jag som kan klara av vilka förluster som helst. Jag har flera gånger upplevt synkronicerade känslor/tankevärld med Robbie Williams. Jag vet skillnad mellan inlevelse och inbillning. Inbillningen slutar i abrurda småleenden, det finns inget allvar. Förstod genom vad vi kan kalla för "drömmar (obegripliga sorgfloder)" att jag gick problem med hjärtat när Ulf Lundell skaffade sin tjej. Personligt sett rör det ju mig inte i ryggen. Min självbild är att jag inte känner någonting, jag brukade sitta och gråta över att jag inte hade några känslor som yngre. Det har varit mitt "problem" jag dragits med. Jag vill helst inte gå genom er -men jag måste. Jag VILL få den sanna uråldriga KRITIKEN -DET är "frälsningen"; att få möjlighet att VETA vem jag VERKLIGEN är. Jag vill inte leva i en föreställningsvärld -jag älskar den ädla urskiljningen. Vi kan inte bevisa vår "oskuld" -vilka tror ni att ni är? Detta är upplevelsen av .."sexighet". "Jag är inte oskyldig, men jag är helt ren."



Allt har en mycket djupare innebörd än bara en sadism. Mamma har alltid sagt "-förlåt är det fulaste ord jag vet". Sant. Det finns inget att förlåta. (Samtidigt som hon varje dag "undrar" varför jag hatar henne, som hon säger -hennes förvirring. Hon har alltid skuldbelagt hennes fetma på mig. Precis så sa min favoritlärare i mellanstadiet också, om hans mamma, han berättade alltid alla detaljer om hans liv. Hon var hudterapeut. Observera naturens tema här. Hon dog i cancer sen. Jag har sagt det förut: akta er.)







Jag har avslöjat Tao te ching: Vi ska aldrig tänka tanken att "jag kommer aldrig berätta detta" -vi ska hela tiden svara vår nästa med vårt DJUPASTE svar. Detta är fågeln fenix -den djupaste friheten som existerar. (Beroende på hur nära explosionen vi vågar gå -paradiset!) Jag hoppas vi siktar in oss på den morderna versionen. I realiteten. Ge mänskligheten sig själv.


Intill tidens kant -där vi möter oss själva. Den GENUINA JORDISKA EVIGHETEN -att vara ett med jordens KÄRNA. En tillvaro av rent guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0