ÖVER-GÅNG detta är

Identiteten. Bakom ryggen -vem jag är, vem VET? Och hur skadar det mig? Jag blev TAGEN ifrån MIG SJÄLV.



Att bli kollektivt ÄGD som en MYT man inte är



Visst -man kan bara rinna också i någon urvattnad experimentiell flod av mixtrade kurser i gammal värmetålighet, men det är inte sann kärlek.


På allvar börjar jag se spåren i hur DE som gjort ANSPRÅK på deras projicerade LÖFTEN som MINA -kommer sjunka! Deep och dark.

De lyssnade inte. De ljög. Att inte VÅGA vara ÄRLIG med sin KOLLEKTIVA INDIVIDUELLA INRE VISIONS TOTALA ÖVERTYGELSE! Det gör ont i alla alla alla.


Maybe they dont understand -på riktigt. Men jag vet vad det handlar om; och vad kontraktets inre cirkels äkta frekvens är. Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0