REHAB

Har INTE ALLS aktivt arbetat på ett tag, även om jag inbillat mig det. Men jag har bara fuzzat omkring i eviga cirklar av ingenting. Jag ska verkligen börja hantera menings-strukturens KREATIVA POTENTIAL -det var (är) ju det allt detta handlade om! Börja OM-strukturera "sanningens" väsen, dvs. "vad som är vad" i min livsrörelses INRE CENTRUM. Mina föräldras adopterade dualism/pålagda illusioner, och dolda "förbud" -vilket speglar ALLT DET som INTE är MIN INDIVIDUALITET; inom vilket självföraktade (och jagmanipulerade) BUR [livets strukturers genomskinliga "jag", i "verkligheten"/och dess "omöjlighet" = KOLLAPS!] -jag fastnat allvarligt i;  dvs. en kronisk intentsägande "depression" -"omöjlig" inom de förflutna INTELLEKTUELLA MODELLERNA; som måste "förflyttas".

Återgå till där jag började.. [seriös själv-hypnos] -Ganska facinerade att jag undanhållit MITT verkliga ansvar under en så lång period. (Dock måste arketyp-föreställningarna urkristallieras och DÖ -för att NÅ människan. Jätteviktigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0