Rubrik

JAG VET!!! Det är det som är det värsta. Jag vill skapa ett eget liv, utan förväntningar. Vet ni vad spontanitet är?


Jag håller på att elda upp mig själv -mitt EGOs våldsamma bisarra hybris. Vad FAN är det jag söker att BEVISA? Känner ingenting förutom RIKTIGA känslor i hjärtat annars, till mänskligheten -samtidigt som jag inte känner något. Jag känner närkontakt till de döda nu. Vad gör jag? De ska INTE ta min kropp.

Vad var det jag sa?


Jag är allt det här. Vad fan är det med mig. Min granne jobbar natt på expressen och mamma köper dagstidningarna varje dag. Det är en jävla porrtidning sa jag "-nej, jag rev ur de sidorna". . . . . . . . . . . .

Det är som att ligga i förlossningsalen och bli den identifierade jättebebisen. JAG DÖR. INGEN HJÄLPER TILL. Vad tror ni detta handlar om -er största vision om ER SJÄLVA! Er SJÄLVA. Vet ni skillnad mellan SJÄL och JAG? Jag gjorde. Jag väver in massa människor av ren tvångsmässighet i något stort jävla mysterium. Vad är det som är så

Är det någon som har Helgon? Jag förstörde mitt liv där med att sitta nonstop och spotta snedvridana "skämt" i anstiktet till folk. Kan sitta och observera allting bara för njutningens skull. Från början var det mer outgrundligt och galet dock. Kolla in tuppjuck.com -ni är så FAMILJÄRA att det är så bisarrt för er.


Det här är VÅRT SOLSYSTEM -det är paralleler. Cirkeln sluts aldrig -förutom PER AUTOMATIK.

Läs Soltecken -hon fick CANCER. Vad ÄR cancer? Vad är det jag ska berätta?

Jo, just det.. jag hade massa sexuella perversioner som typ 12-14 åring och brukade ringa in till sexnummer och spela vuxen; och alternerade bland mina två namn för att förstå min identitet, och inte bli påkommen av de jag misstänkte i samhället skulle ringa in. Jag försökte lista ut vad de hette osv, och satt ..herregud alltså.. och "bluffade" dem med barnsliga debatter, för att "överbevisa" deras patetiska intellekt och uppfinningsrikedom. Hörde många typ gynekologer från Karolinska som satt och gav förslag.. vilka jag bara observerade (DETTA är resurser/inte kroppen -vilket är samma "objektifiering") (har aldrig upplevt verklig LOJALITET i hela mitt liv -vet ni vad MASSAN är? Enhet och synkronicering; dvs. SJÄL (odödlighet). Jag har upplevt den i dess "efterlevade" form.. -helt inriktad på makt och omöjlig sexualitet enbart; "sanningen var förbrukad". Den där Vädurstjejen från Hallstavik satt hela tiden och "läste" mitt liv och sa att "Jimmy" (jag sa inget) var "HENNES" PLAN -vilket jag totalt förvirrades av, och försökte "skydda" från pinsamhet. Han addade mig på msn, så jag upplevde det som att NÅGON förstod HELT, vilket gav trygghet. Samtidigt var det JAG som hade oreflekterade skuldkänslor -energier UTIFRÅN.. detta är roligt. Mamma sa just "det stinker parfym (lillayster) -det var precis den MANIN som min moster hade; hon trodde att en Polis skulle "gifta" sig med henne, och hon skulle få massa pengar för "avslöjandet".. och gick runt i hela Skövde och köpte parfym.

(Har paranoida vanföreställningar om att "ni" tror att jag är ohygienisk.)

Det är non sorts besatthet. Tycker allt är OVÄRDIGT. Det måste vara nån besatthet som jag skapade när jag läste den där boken som jag nämnde. Men jag vet inte.

Min själsliga VISION är inte profilerad; utan obeskrivbar med ändå självklar. Hur ser NI på mänskligheten/ideal, osv? Tror ni att "passion" handlar om parrelationer UTAN DJUPA ömsesidiga förståelser? Existensiell passion handlar om att känna en NÄRVARO av LIVET -i djupa betydelser, och KOMPLEXA trådar.

Eller vad tycker ni?


Jag försöker vara sann mot mig själv. Satt besatt och ville byta namn till Natalia för längesen (som råkade vara namnsdagen den 28.e dec 06.)


Hörde ni inte vad jag sa? Jag är besatt av min egen identitet -och försökt vad jag är för mig själv. Prova att läsa Soltecken, analysera EVOLUTIONEN i familjärt betingad extremt subjektivt INRE utredda minnesbetydelser (då menar jag inte att jag "tänder" på mina föräldrar.. -men jag såg OMEDVETET människor som några sorts "sexobjekt" förut (dvs. var AVUNDSJUK) och förstod inte vad jag sökte.) AVSKYR alla anspråk på biologin. Ungefär som om det var det jag ville ÄGA. Jag äger ju redan min kropp. Jag ska inte hålla på och blåsa upp min automatiska desperata fåfänga till hybris hela tiden. Det är då man får kramp -när man tror att man "vet hur man blir bäst" eller "är gud". Gud är en ENHETLIG BANK för KOLLEKTIVET.

Mitt horoskop visar bara att jag "väljer" att GE FÖRSTÅELSEN (Vattumannen) genom egna personliga resurser (Oxen styrt av hus 2) -det var såhär jag analyserade mig förut, men fattade aldrig. Alla har vi samma MÅL -INDIVIDUALITET -som "innehåller" det man kallar för "kärlek".

DETTA ÄR DET NI VILL FÖRSTÅ. GÖR DÅ DET. Det handlar INTE om er lilla BEHOVSBUBBLA. Vilket är tydligt, inte sant?



Det här en en HYPNOS. Fattar ni ingenting. Har ni svårt att pendla mellan värdarna och se rollerna? Jag ligger på gränsen, men det är för att jag har svårt att förstå alla de FÖRVÄNTADE "kontrakten", och misstänker alla för att dissikerar TRON på mina tankar. Vi kan bara vara lugna. ALLA på psyken VET detta; de SER exakt vad andra TÄNKER om dem -vissa missförstår ju detta dock. Detta leder till GALENSKAP.

Jag har ett kronologiskt nästintill perfekt långtidsminne - Uranus (distans/framtid); oaspekterad (ohämmad/fri) i andra huset (ägodelar/resurser) -som styr fjärde huset (hemmet/självbilden)

Detta är det jag redan ÄR; och behöver VARA. Inte ha ett "behov" av/genom det vi redan SETT.

Har haft ett intellektuellt upprepningstvång angående allt detta. - I verkligheten handlar det om roller/teaterns arketypiseringar.

I SVERIGE finns det ingen SANN DICSIPLIN -vi är ju den minst religiösa landet i VÄRLDEN. Jag har alltid känt ett BEHOV av det "andliga ickepersonliga medvetenandet"; men blir rappellerande attackerad jämt.

mamma just nu (i tele) "-du har inte hört talas om att man kan bli så lablil" Vet inte vem hon pratar med.


Det är ju detta jag pratar om.

Jag vill ALDRIG mer SE detta. Då blir jag GALEN tillslut. Jag försöker bara förstå att jag är en älskande människa -för mitt eget självvärde skull.

Det är EXAKT det ni GÖR. Som jag redan sagt.

Skriver inte mer här nu. Allt är som det SKA VARA i stunden. Fattar ni inte det. Vem är jag? Var är jag nu? MIG SJÄLV. DIG SJÄLV. Bra. Dåså.

Vi har alla samma syfte med våra liv -UNIVERSUMS FULLKOMLIGHET.




Du har din MÅNE (behov) på mindre än en grad ifrån min Uranus saliaways -som jag lovade att analysera på din förfrågan; -här varsegod.

Ett "inre" hem INOM det kollektiva. Exakt det jag pratat om hela tiden; utan att ens analysera "mitt horoskop".


Förstår du vad jag säger? Du sitter och religioserar/ritualiserar ditt egolösa närvarotillstånd -de finns andra som gör det också.

Stenbocken är STRUKTUR sailaways. Ser du dina emotionella tomgångsmönster?

(Jag skrev mitt inlägg före detta.)

Min lillebror och jag förstod ömsesidigt samma "inre våldtäkt" igår, vilket ledde till att han blev OSYNLIG för mig -i närvaron. Förstår ni?

Gå in i livet för att inte dömma ner andra.. varje gång jag har känt att jag har hållt på att BLI något (cirkelns slut) -så hamnar jag i sjukvårdssituationer/drogsituationer. Det är VÅRA kroppar. Make sense?

Vi kan "göra"/skapa VAD VI VILL om vi vill det. Det finns andra verkligheter.



Vad är det politik handlar om? Jag menar.. VÅRAN INRE OSÄKERHETS FELSLUT endast.

Jag försöker genom "doften" FRAMFALLA en VISS "effekt" (min egen självföraktande djupa depression för ett år sen's minnen. . -det lalliga och uppspelta/tvångsrebelliska) -det går inte att "lura" universum så; det ÄR.

Att FULLFÖLJA CYKLICITETEN är alltså att "kontrontera" det TIDIGARE "anspråket", så som det är. Beter mig pinsammare än ni kan ana. Vet inte hur jag ska fly härifrån.

Min lillebror är alltså så hatisk, blockerad och livsrädd eftersom han assimilerar mitt närvarobudskap -utan att FÖRSTÅ SITT INDIVIDUELLA SYFTE; utan tror bara att jag "har rätt"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0