Sanningen om illusionen

Jag uttryckte det: "den genuina värme jag känt i mitt hjärta.." -det hemska "elden"/illusionen -NÄRVARON vänd inåt i sig själv..

Jag förstod att de faktiskt hade förståt. Men -det var JAG som älskade DEM -det var "skapandet"; mitt liv..

Konfrontationen -och mitt förflutna verkliga beteende, tvångmässigheterna och jag-övergreppet.



Framtidens flod kommer göra allt klart igen . . värre har det ju inte kunna varit. Håll er jävligt lång borta från er självprojektionens inre budskap -utifrån; om ni inte medvetet vill gå igenom det.

Ser utanför mig själv; bortom -och förstår mitt sanna KONKRETA rena hem -jag tillhör inte något av det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0