Sanningens budbärare

Du har väldigt bra föreställningsförmåga, Avantgardet. Min pappa brukade berätta om en släkting, en sjöman, som flöt iland på en flotte från ett fartyg, och började odla apelsiner i Australien. Kunde inte skilja dig mellan minmsnkompis eskimon förut. Gissningslek som allting är -han brukar säga det. Jag hela tiden sagt åt honom att han har Solen exakt på Sveriges, men han tror bara att allt är "på skoj" -jag UPPTÄCKTE mitt extremdestruktiva skapande -genom chocken av det vi suttit och pratat om under hösten -i parallell till världsläget; och mitt spegeltvång.

Såg på datornyheterna att hon, Natascha från Österrika hade gift sig med sin kidnappare -men hallå? Jag läste för några månader sen att han slängde sig framför ett tåg. Kommentarer?

Hur tror vi att det går för Makterna?

Det är så synd om min pappa. Han är precis samma människa som jag; men vill inte prata om sitt förflutna -jag har hela tiden sagt till honom att gå tillbaka den fru från Polen han var gift med i 3 veckor. Han sysslar hela min arbetstid med bluffade expertis angående SLUMPEN -vilket kan förklarar sin TRO genom (Pluto i nionde huset -styr hans Ascendent), och prostiutuerar hela sitt INRE LIV -som jag, som INTE FINNS ÖVERHUVUDTAGET -i den MYT-identitet som jag ser mig själv som.

Människor kan BLI vad de vill.


Hade en trippeldebatt med eskimon (mars i vågen) och khan (mars i väduren) angående om sex och mord var det högsta uttrycket av skapande eller ej. Gissa vad som hände?

Khan som gör anspråk på sitt smeknamns innehållande "signs" -"stigen", och tror att HAN är "helt unik" och samtidigt är STOLT halvkriminell, är barnslig.

Men varför känner jag igen dem GENOM de mentala uttrycken då? Alla är ju så lika.

Har börjat säga att folk är psykiskt sjuka -de är ju inte mitt ansvar egentlgen. Min mamma är roligast. Vet inte om har jag berättat; men hon försöker monopolisera estetiken och möblerar om hemma hos andra.


Ang. transfetter/snabbmat så märks intag väldigt abrupt, ju mer själsig/flytande man är. Men man kan ju bli imun mot allt. Är man vaken länge brukar det krasna till i hjärnan och gamla strukturer/kronologiska SPÅR som man "häftat" i tiden (och till människor/rörelser) -urkristallieras.

MIGRÄN = VAKEN MEDVETSLÖSHET

Ser ni vad det leder till? Med det kemiska, osv.


Hur hur får man migrän då?


På detta sätt lär vi oss att inte gå ner oss i neurokemiska misslyckanden; utan genom visdom höja oss över dem snabbt.


Jag vet vad dina "paranoida psykoser" är.

Jag har själv två gånger sett att tvskärmen bytt över till en färgstark text där det står att DETTA ÄR EN HYPNOS (i olika ord) -fast mer psykadeliskt. Och samtidigt bytt över till en kanal där Brad Pitt och Jessica Alba i närljus sa att "de spelar folks drömmar". (Det tycker jag i och för sig inte stämmer.)


Pratade med en underbar "Asperger"-kompis som tvingas zombifieras på Risperdal (samtidigt som jag gick in och ville låna en telefon på hemmet där jag tvingades till Risperdal -samma medicin som han fick.)

När jag var på Ulleråker upplevde jag fullständig TELEPATI -inte kaotisk, utan vänlig. Jag kollade då efter att jag hade legat och fantasierat fram en halvpsykadelisk "skapelseberättelse". Kunde ju inte sova så -sov dagen innan, och kände telepatisk kontakt med Robbie Williams. Internationella kvinnodagen. Förstod precis hur prinsessan Madeleine har det. Hon kan göra VAD HON VILL.

Alltså. Detta var dagen innan OCD-hemmet; när jag dessutom blev vansinnig över att jag insåg att Johan hade skapat detta som en AFFÄRSIDÈ -men det är ju något positivt. Men i alla fall -då såg jag Reinfeldt prata om skolväsendet -samtidigt som Tvn blev BLÅ och det stod typ "VILL DU HA MAKT, osv."

Kunde föresten se Madonna framför mig; falla ner i grådaskighet på träningscykeln; och det pinsamma slutet på känslokaoset. Jag drev om att hon var Schizofren, men alla tyckte att jag var gränspsykotisk. Läkaren på St Göran var LIVRÄDD för mig, och gav mig 4 benso -som jag då till min naivitet "litade på".

Det sa en läkare också, när jag sa att jag hade sett "ett ljus i 2 dagar" -det är gränspsykos. Samtidigt säger han jag kanske tycker det är bra att han är en som har läst mycket religion. Han överbevisar ju sig själv. Det är INTE SYND OM MIG.

Har hela tiden tänkt på hur MUSIK kan börja UPPENBARA den FRIA VILJAN (som kräver genombearbetade/penetrerade uppväxtbetingelser) -dvs. -över tidens gränser. Hittar inte orden tekniskt, men alla fattar ju vad jag menar. KOMMUNIKATION, kallas det.


Hur VRÄKER man USA?


Vet vi vad RYMD är? Universum?

Glömde säga att min kompis "aspergaren", som är GRAVT psykiskt misshandlad av sin familj (som har materiella upprepningskontrolltvång, osv.) -BLEV AV med sina RÖSTER och HALLUCINATIONER -när jag ringde honom igår. Alltså permanent, vad jag vet, allt brukar ju rullas upp igen. (Definera logiken bakom den globala filmindustrin?)

Vi pratar aldrig, alltså min kompis jag. Vi lever dubbelliv. Han har ju Venus i Tvillingarna oaspekterad, i femte huset.

Han är ett GENI -jag är djupt beundrad av hans MORAL -men hans mordfantasier och explosiva ICKE-upplevande behöver KONSTRUKTIV hantering.

Autism är det isolerade ICKE-VETANDET INNAN BIG BANG. Men han har samtidigt ett oerhört Vattumannen/Uranus-påbrå, vilket ger honom extremt bra UPPFATTNINGSFÖRMÅGA och futuristiskt tänkande.

Jag "såg" efter jul för 1 ½ "när jag skapade" världen. ALLA KAN KÄNNA DETTA.



Jag brukade stoppa in rakblad i munnen när jag var typ 3 år, och ramla över speglar. Detta var mitt experimentella medvetande då -fast med ett outvecklat uttrycksförmåga. Barn FATTAR ALLT.

KAN INGEN TA OSS HÄRIFRÅN? Det bröjar SPÅRA UR!



Kommer med en hastig analyshistoria av stjärnecknens specifika fysiska drag snart.

Kan börja här så kan ni börja klura själva..

Väduren: Rödhårighet är vanligt, vassa ögonbryn som ett Y, smal spetsig näsa, markerad haka och fyrkantiga drag.

Första huset/ascendenten: ÄR alltså själva kroppen -men inte utan betingelser från helheten. Det är näsan, ansiktet, huvudet. Förknippat med "ärr"/födelsemärke.

Ska efter genomgrundande presentera en BILD av DEN KEMISKA HELHTEN -kroppsdelar, blod, osv.

Tänk på detta -i fråga om GENETIK.

T.ex. så fick jag "cancer" i nyckelbenet när jag var 13 -vilket symboliseras av min JupiterMånes djupa stress. Jupiter är expansion, osv.


Tycker det börjar bli vulgärt pinsamt att publicera mig själv hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0