Status quo/återfall

Mitt missbruk är mitt hem -min självbild; en REFLEXION innifrån-utåt, genom den familjära minnesbanken; genetikens identifikation -som dramatiseras cirkulärt.

Detta skadar mig oerhört. Utraderar allt som var -så starkt som det är måste jag ge upp ALLT, utan att "ge upp" -visst kan jag långsamt avancera mina ideals inflytande; men det gör mig till en opålitlig människa, och självrespekten förvrids, vägen till uppmjukat kaos lockar lätt med sina illusoriska förbund.

VAR mobaliserar jag min själs ROT-rörelse?


Maten och sömnen förslappar -eftersom man hamnar på två NIVÅER samtidigt; och skapar en omedveten tvångsmässig "dialog" mellan medveten och omedveten rörelse. Därför verkar den dagliga strukturen omöjlig ur sant alturistisk och REN önskan -men "fungerande" i den förgångna samhällshiearkin.

Skapandet blir OMEDVETET-trassligt. Allting är redan registrerat -men inte penetrerat; och leder till farliga resultat; och djupa ILLUSIONER om "sund förnuft", osv.




Vad sätter jag först? Sanningen -men vad är det då? Inte metodikens vanespår/skugga.

Hur ska jag göra? Egentligen är ingenting "farligt" -ingen väg är destruktiv, om man inte oroar sig för att man går imot sig själv. Måste av-identifiera mig med astrologins referenspunkter som mitt "jag".

Hitta -återförenas med de VERKLIGA SVAREN. Byta miljö och tala till mig själv! Det handlar om mig -INOM oss; VI är alla här och gör samma saker -tryggheten är att det inte spelar någon roll, var vi vaknar upp -sålänge det är INOM vårt verkliga HEM; minnena -av vårt transpersonella MÖTE med konsten. Till att börja med -första steget. Förlorar nog aldrig kunskapen -det är nog inte möjligt; rädslan är att jag måste gå och "bära" på den, för att vara beredd mot existensens utmaningar; men genom det utesluter jag mig själv -och missförstår, glömmer den faktiska ANLEDNINGEN bakom mina "SVAR" -därinom ligger mina känslors grundkällor -inspirationen och tolkningen rena frekvenser.




En mer raffinerad verklighet -där vi inte behöver "rida på vågen" -utan har en meningsfull transcendental TILLGÅNG till allt det vi varit ("-du och jag var samma")! Föreningen och AVSLUTANDET av den första DIALOGEN; våra tiders lärares återuppstående hundraprocentiga inte. Det är alltså mänskligheten -på ANDRA SIDAN; -förverkligandet. Att "återupptäcka" varje kausal visdom varje dag i HEL val-frihet! Det nya handlar om Ljusets musikalitet... När förstår vi?




Måste besvara, ut-veckla mina verkliga, autentiska BEHOV. Inte de "fysiska" ritualbetingade -utan den FRIA VILJANS visioner -och experimentiella önskningar och självständiga villkor -livets salar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0