Svar till den projicerade patienten, bortdomnad

Jag har redan klartgjort, inte bara för mig, utan för kollektivet -vad vår vision är -vi tror att vi redan har den -i det naturligt transcendentala, men det är inte det här. Så här har det ju alltid varit -men vi BYGGDE faktiskt något då. Hur blev det egentligen?

Det är ALLT DETTA -upplevt. Alltså det kroniska struktutertänkandets omvändning. Det är bokstavligen som att vara under vatten och samtidigt vidröra den bråddjupa ESTETIKEN mellan döden och överlevandet -läs mina inlägg om min "transcendentala" upplevelse. Ni tror kanske att det är detta jag menar -alltings ingenting identifierat.

Tänk typ Vanilla Sky och Eternal Sunshine Of The Spotless Mind -fast universellt, som "något annat". Början OCH Slutet.

En fråga: Är det någon som testat syrgaspatroner som man köper i järnaffärer? Och vad händer, osv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0