Virgin suicide

image29



image26




















BAKRUND/träskmarker -Text av mig ifrån den 20.e maj:


Identitetskris:

Jag kan inte uttrycka MIG SJÄLV (-och söker bara identifierade SPÅR "utanför" mig själv/boxen..)

Jag har "ingen aning" om vad som "sker här", aldrig -och är därför ALLTID "uppkopplad"; direktuppkopplad -försöker hålla framtiden "i schack".

Jag vet inte vad jag "SKA SVARA". Var finns mina känslor?


Jag kan inte UT-TRYCKA mig själv; eftersom jag är D  Ö  D.




Jag vet inte VARFÖR jag VET -Vem Jag Är. Är det här något jag förstår?



"Sanningen", osv -bara kommer till mig.


(Men jag VILL INTE initiera mig själv i vulgariteten; det fula -människans "självständighet"/uteslutande -eller är det detta jag undertryckt?)

Kan jag TROTS det, VARA MÄNNISKA -och inte ying/yang-old school.


Jag vill DÖ FRÅN ALLT -jag vill dö från döden.

JAG VISSTE SANNINGEN -mänsklighetens INRE ideals uppfyllelse!


Jag "vägrar" -vill INTE ....... BLI en biologi-människa. Jag SER IGENOM det; jag vill inte bli ett relations-organ.  


Denna vedervärdiga "attraktion"/"frånstötelse" (den falska förälskelsen) -det är inte JAG; det är någon annan.


Känslorna är inte UYBYTET -känslorna är NÄRVARON I DRAMATIKEN.


Kan kontrollera "allt" -tappar inte kontroll. Det är ju DÖDEN. Jag.

Jag har alltså SETT ALLT. Tagit in alla! Vad är det jag suttit och "stirrat mig blind på" de senaste åren?

Jag har VELAT FÖRSTÅ MITT EGET IDENTITETS-MYSTERIUM!

(Tänk alla horoskops-hjulspår jag identifierat/studerat av "intresset" -enorma mängder.) Jag är SVARTSJUK PÅ ALLTING -jag SER det INTE ENS. (........!) Det är såhär. "Min egen" ultimate truth.





Känslomässigt "KAN" jag inte ens "ge mig" föränn "ALLA ERKÄNNER" -payback time

-men alla har gjort sig till GUDAR (med illusionen om självständig "valfrihet") .. och inte MÄNNISKOR.

Alltså -det är en omöjlighet för mig att kunna göra det. Allvarligt.

DET ÄR MIN NÄRVARO:

Jag "lever" INOM det. Det är en känslomässig STILLBILD -konstant händelse i tiden.

(Vad är mitt "felslut"?)

Det jag "alltid tänker på" -besatt; är SANNINGEN.

Vill HITTA uttrycket för den; vill manifestera den. (Detta har jag ju redan sagt.)

Tänker hela tiden "vad gör vi? vad gör vi..", "vad är det bästa draget" - extremt explosivt.

För; SJÄLVKLART har "alla ljugit". Det är ju uppenbart! Det VET vi ju ALLA.  

BILDEN ÄR FEL. Jag försöker ju vara "bevismaterial" -jag kan erkänna allting, osv.


(VI är: och vi vet vad som är FEL; vi vet vad som måste BRINNA. Som sagt.)

Allt vi ser; världsproblematiken, det uppspelade dramat, tvskiten, naturens patologi..

---> Det är inte vi. Allting är GUD -UPPSPELAT/SKAPAT av Människor som ÄR Gud utan att veta om det -och tror att "de måste"!



Vi skulle inte göra så. Vi skulle inte skämma ut oss; förnedra oss, göra något onödigt eller felinriktat, ologiskt eller smärtsamt, kränkande. Det är dags att vi tar avstånd från det -från "EGOTS kallelse"; och står upp för vår VÄRDIGHET och FRIA VILJA. Då kan vi se vad alltet MENAR -det är meningen.

Och då kan VI -vara Människor; hur länge vi vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0