xdtfyguhijko

skytt4, adda mig på msn (kolla filosofiforum)

Du har HYBRIS. Jävla tönt.

Ni vet inte vad REGLER är -de skapar man själv. Förstås.


Mini Anden och jag lever parallela liv.

Man kan BYTA SOLSYSTEM om man vill. FATTAR NI INGENTING???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Tänkte på de inlägg som utraderas. Av sig själv när jag skriver t o m. Är LIVRÄDD för att förlora utrycksförmågan (neuroleptika)


Hur gör vi? VAD GÖR VI IDAG HALLÅ?

NI ÄR OVÄRDIGA - NI VET INTE VAD KÄRLEK ÄR

DÄRFÖR "samlar" NI PÅ "kärleken" VILKET FÖRDRIVER, FÖRSTÖR BARNS SJÄLAR.


DJUPT DJUPT DJUPT DJUPT


HJÄLP LÅNGVÅRDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE VILL DÖ!

Lizard analys av Carola säger en hel del om hur vi ser på saker här i VÄRLDENS FULSNYGGASTE LAND.

TA MED ER DE NI VILL SE OCH HA TREVLIGT MED....... De är så de jobbar.




Definera det periodiska systemet, definera blod, definera ärlighet -vad är du UTE efter--

LÄK ERA SÅR PÅ EN DAG (om ni bara bryr er om er "familj") Så...................................


Läs Elles (PERFEKTA horoskop) för Skorpionen (sjukvården)


Men skär lite till bära. Vet ni vad den VETANDE glömskan är?

Och skillnanden mellan att BRY sig och att BEHÖVA PRAKTISKIK HJÄLP? Och riktiga kompisar? EGO och SJÄL? EGO ÄR SNUSKIGT.

Känns som alla klänger på mig. Forum mina syskon (alltså när jag tittar ut i evigheten tillsammans och drar i gardinerna, avd: SIGNS!


Gårdagens formula: Biologi + dödsrädsla + fetischistiskt behov knytet till familjebetingade MINNEN ("behov" - MAT!) Prova att inte äta och dricka så ska ni se hur ENKELT det går. "ANNONSERING" (typ aftonbladet) UTAN en TYDLIG MAKTMEDVETENHET är

LÄS FILOSOFIFORUM / ASTRO / BÖCKER / TESTA MAT, DROGER (beroenden) / MATERIAL / IDOLISERING (TYP MUSIK OCH SÅNT)

SPRING DIT NI VILL - NI TAR INTE ANSVAR FÖR ER MORAL

Läs Åsa Nilssones "Magiska Ögonbick" (är hon saturnus-våg?) Det kryper i mig.

Jag kan inte kommunicera med Vågar. De är BLINDA. Vädurar står jag inte ut med om de tar SYNKRONICERING PERSONLIGT.

Har ni ens pratat med människor på allvar? Rest runt?


Universums oförusägbarhet inte "drömmar" (äckel) -INRE ÖNSKING -RENT. Sanningen är SYNEN (hallå, fatta!)

VRÄK USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är LIVRÄDD för att folks ska "tänka ut hjälpmedel" till mig; det slutar i katastrofet. VULGÄRT.

NI ÄR OVÄRDIGA - NI VET INTE VAD KÄRLEK ÄR

DÄRFÖR "samlar" NI PÅ "kärleken" VILKET FÖRDRIVER, FÖRSTÖR BARNS SJÄLAR.


DJUPT DJUPT DJUPT DJUPT


HJÄLP LÅNGVÅRDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE VILL DÖ!

Lizard analys av Carola säger en hel del om hur vi ser på saker här i VÄRLDENS FULSNYGGASTE LAND.

TA MED ER DE NI VILL SE OCH HA TREVLIGT MED....... De är så de jobbar.



Tänkte på de inlägg som utraderas. Av sig själv när jag skriver t o m. Är LIVRÄDD för att förlora utrycksförmågan (neuroleptika)


Hur gör vi? VAD GÖR VI IDAG HALLÅ?



Hur gör man GULD då?


Hej jag är psykotisk... lalalalalallallalalalalalalallalal

Hej Teddi med rosa hår (var ÄR du....hohohohoh?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0