13:03

Det roliga var att jag loggade in med intentionen att skriva om mammas patologiska handling i att ringa till pappas mobil (jag svarade) och säga att hon träffade en man nere bland radhusen som ser likadana ut som våra -vilken sade att han "pendlar till stan".. (För att alltså totalskifta brutalåsikt igen, och visa på hur BRA det kan vara att bo som vi gör -trots allt dominerande "skrik" om hur vi har det, och hur hon "tvingats" hit, egentligen vägrade skriva på papperna. Ganska lång tid överlastade hon sitt eget ansvarskaos på mig -eftersom det var jag som hittade huset på internet -02, och "hotade" henne med att vilja flytta hit.) Vet inte vad man ska "säga" -dvs. hur att bekämpa skadan på renast sätt, där man inte riskerar att bli förföljd av henne -IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0