In i dialogen -on/off skyggbelysning

Kan någon tala om för mig vad JAG SYSSLAR MED? Vem är jag? Jag behöver förstå -jag lovar att lita på vad som helst som är vokalt uttalat.


Mamma sa att det inte var hon som ringde polisen (en man på cykel sa att jag var efterslyst och skulle höra av mig)


VAD VAR DET JAG SA?


-sen säger hon att en kille som heter ELVIS . . . . ringde. Hon pratade förvirrat och borttappat.

Roligt? Frukstansvärt?

Detta är inte Kärleken, inte riktigt. Jag njuter eller roas INTE det minsta av det -som syfte i sig.

Kommentarer
Postat av: :)

hej annasara

2008-05-12 @ 16:08:18
Postat av: J

Du bryter dig lös, i från gamla modeller. Märker du ingen skillnad?

2008-05-12 @ 23:11:27
Postat av: annasara

Tycker detta är lite pinsamt. HEJ

2008-05-13 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0