Nytt inlägg

Läs ELLE's horoskop. Det var min största passion under några år i tonåren. Jag undrar om Sofi Farhman förstår någonting, eftersom jag skrev i en chatt till henne för ca 2 år sen, att jag LOVADE att ett speciellt klädesplagg skulle bli en trend. De kläder jag vill ha finns inte -jag bara har dem i mitt inre. Skrev till vad heter hon.. Gynning i en chatt -att hon är du i huvudet publikt, för att det är att SE SANNINGEN. Då skojade hon om att hon skulle spela basket med sina utagna silikoninlägg.

Som jag sa. Läs Elle's horoskop. Jag brukade gå in i affärer och göra det, och bli extremt frustrerad när jag inte fick möjlighet. Detta är inte "heta"/fysiska känslor. Det är ingenting -verkligheten. Det är en STUDIE. Inget annat. En studie. Jag försöker hitta riktiga kompisar, bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0