Skrev

"svar" till astrologen, efter negativt barnsligt beteende från dennes sida -som nästan skadade mig totalt:

"Astrologins.." ? Vadå astrologins?


Det här är ju någon som suttit och kopierat mitt horoskop -genom sitt eget anspråk på "evolutionen". Kan inte bli värre än så. Precis i enighet med den familjära förutsägbarheten -ett machosistiskt behagande av min egen hjärna. Eller vad ska jag skylla på? Det kanske är DENNA jag "är"? Jag vet inte.

Jag kanske ska "återgå" till mina "förträngda TRYGGHETS-BEHOV av kollektiv/personlig-VÄRDEPROFILERING genom "mogen" ansvars-seperation av den STOLTA barndommssorgens SJÄLVSTÄNDIGA in-veckling av förståelsen för DRAMATS Bergmanska komplexitet"!!!?

Värdigt. Verkligen. UTESLUTA MASSAN -igen, alltså. Och tro att JAG är mogen.

Ö.V.E.R.L.E.V.A -genom att börja "LYSSNA"på/sälja sig till "DE ANDRA" som VÄRNAR om KULTUR-ARVET --samtidigt-- som de SAKNAR FÖRSTÅELSE FÖR _T I D E N S_ relativa väsen!!!

VÅLDFÖRA MIG PÅ MIG SJÄLV -för att KÖPA den konventionella hallucinationen och PERSONLIGT VÄRDE -anta ett EGO!

Vad det detta du menade? Vem tror du att jag är? Var kommer jag ifrån?



Okej -Goldenflower. Vet du vad som är den röda tråden genom hela din närvaro?

Du hyser ett överväldigande HAT till DÖDEN. Det är sanningen -och det är det alla här ser. Det spegals i Din BILD av "människans" biologiska/psykologiska sökande efter BALANS. Du har en glaumoriserad bild av överlevandet -vi ser det; men jag vet att det är nästintill omöjligt för att själv se detta i vitögat, eftersom det verkar vara din enda fria zon från påminnelsen av självhat, i alternerandet mellan orgietillvaro i alternativ kultur -och dualismens andra sida; av evighetsstor ENSAMHET. Du beter dig som en förvuxen bebis -och verkar VILJA det, men jag tror inte att det är sant -känns som du bär på ett kroniskt sökande; du förstår INTE vad ETIKENS filosofiska uppsluppenhet beror på -din själsliga kurs. Jag vet inte vad det är som har hänt dig egentligen, men jag hoppas att du befrias ifrån det -så att du slipper skada andra i onödan.

Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0