På riktigt..

Måste bara recensera dagens nyaste skämt.. Fortfarande obehagligt.

Detta känner jag till väl; men glömmer alltid bort, eftersom denna individuella "indentitet" inte kan "bekäftas"; det är ett skådespel. Jag har inget annnat val än att fejsa min verkliga närvaro -jag tror inte att det "händer"; vad jag än råkar ut för..

Okej. Går ner i köket, nyligen. Här börjar det otäcka. Pappa ser "förvånad" ut och försöker genom sina moders/faders-känslor TILLRÄTTAVISA mig -genom att fråga vad i all sin dar jag "gör uppe såhär dags..?" Föreställ er hundra hundögon som riktar sig imot er och säger "..nu vet du allt inte vad du gör, du drömmer.."

Mamma kommer ner -trycker tillbaka mig genom sin paranoida aggressivitet; och berättar att hon vet exakt vilket klockslag hon hörde mig gå in till mitt rum i korridoren. Upprepar med UTSTÅENDE ÖGON (halvpsykotiskt) att jag "inte sovit innat".. Ser bokstavligen hur hela hennes DOLDA PLAN (att kväva barnet och göra det till sitt) VÄNDER sig imot mig..

(Detta kan översättas till ALLT jag äter också.. förut "tvingade" hon mig att "äta kolhydrater för hjärnan" -även fast hon har diabetes!)

Jag förstod vad det här på ett djupare plan förra året. Det som hänt är att jag försökt "trotsa tyngdlagen" i hela mitt liv -genom att jag har blivit _o-NATURligt_ TVÅNGS-ANPASSAD till _FRÅN_ LIVETS RYTM; genom barndommen/spädbarnstiden.. fick mat när jag inte var hungrig, och "sövdes" när jag ville vara vaken etc; och bildade DÄR "bilder" av mina föräldrar!

Fick endast välling (med TRANSFETTER) som liten. Mamma åt undermålig vegetarisk skitmat under graviditeterna.

Det är därför inga psykologiska problem existerar i kulturer som lever i harmoni med naturen.. eftersom de inte måste leva sina liv ca 82% i passiva kristillstånd och död.

Det är så kul. Pappa nyligen gråtfärdig över att han har "ont i magen".. Ja, just det.. han kan kanske PÅMINNA sig om att jag inte kunde äta ngt alls i stort sett när jag var 16 år, eftersom jag fick ont i magen av allt, vilket inte syntes i några tester -men kom på att _TÄNKA SJÄLV_!

Sen tror han att han ska "söka.."

Sista sekvens när jag satte mig vid datorn nu, här:

Mamma ropar desperat till Pappa "-X sov inte i natt!"

(Dessutom LJÖG hon till mig och sa att min ögon var illröda, upprepade ggr i köket..)

(HELT vita/klara vad jag ser!)

Just det; passande, eftersom det återknyter till tidigare nämnda makthiearkier.. Så går hon in på vad "X (chef på OCD-hemmet) skulle sagt.." Okej, har med det här att göra ens?


Kommentarer
Postat av: J

O-M-G ...

2008-04-09 @ 01:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0