Återvändo

Eventuellt.


Jag har ett fruktansvärt behov av att kommunicera med mig själv. Men det blir mest infantil, intensägande blaj. Det ser vi ju nedan. Men vafan. Kanske ska jag publicera (samla egentligen) mina texter från diverse forum och dagböcker här, och försöka fortsätta här istället. Grejen är att det är så svårt att skriva till mig själv. Det känns så oäkta och fåfängt. Verkligen.

Men jag är faktiskt en del i ett NÄTVERK, darling.


Specifik tvångsproblematik ang. identiteten och det kognitiva -något cynsiskt. Här idag. Asjobbigt. Åh ja, verkligen.


Hoppas på lägenheten nu. Överlevnadshandlingar medmänniskor emellan, är det omoraliskt? Jag analyserar alltid mina personliga värdegrunder. Men ..vafan. Det är OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0