Så är det nog

Saker sicksackade i mitt huvud. Oansvarslöshet och solen och allt. Amsterdam. LSD. Kanske t.o.m gräs. Återfödelse. "-Jag omfamnade ett ljus".


Nej. Det stämmer inte. Jag har en ganska bra hemlig föreställningsförmåga, eller en holistisk inuituion. Jag har analyserat ämnet ett halvår nu. Satt och plöjde av halva flashback i somras. Men nej. Droger är för kvasi-filosofer. Det stämmer inte. Det kan väl alla se.


( Läs detta: CYKLICITET! SAMSARA! Inte så smart va? )


Det vore bäst för mig om jag kommer över min småfetisch till kemiska substanser omgående.


Men vad ska man ersätta det med? Uppenbart sex är passé. Det är det mest osexigaste som finns, folk som talar om "fysiska njutningar". Det och glorifieringen av "mysiga" familjen, och "sina egna".





Ja, ni ser hur jag fortsätter. I'm not an addcit. Visst.





Nej. Jag behöver SPONTANITET. Jag behöver MEDITATION. Jag behöver ge upp mitt kroniska RUM av kontrollerad förutsägbarhet Jag är ju en kapabel människa, jag borde klara det mesta. Det vet jag ju redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0