14:56 -dags att flytta på några klossar

Börjar bli MEDVETEN om min jävla stora personliga oro över att försäkra mig om att lyckas med livet. Är rädd för att inte "hinna med" tolkningen av livet själv. Shit alltså.


Övrigt:

Syftet ska (ÄR) alltid ut-lärande, alltså en individuell upplysande inre potential av den nya realiseringen av KREATIVT personligt LIVSUTTRYCK. Därför säger man att "syftet med livet är kärlek", -ja, men vad är; handlar evolutionen om nu då? Om "syftet" med detta var som det uttrycks så borde vi ju alla känna oss vansinnigt höga på vår egen "kreativitet".. Som det kristna lägret säger, -vilket i själva verket leder till den stora ILLUSIONEN -självcentrerad romantisk REFLEKTION. Jävligt obehagligt. Kärleken kan ju lika gärna vara befrielsen från allt detta förflutna av sentimentalt kaos och uppgivandepatos. Eller en buss från Tibro med hål på sätena och havrebollsmet upptryckt i ansiktet av en pundarfarsa med surrealistiska bortförklaringar.



Dricker kaffe. Mäklaren här och pratar med mamma. När hon var inne i köket vände han sig om och frågade mig vad "-jag tycker om att flytta.." (jag hade knappt registrerat beslutet här hemma) ... "-brukar ju vara lite sådär.." (?) .. "-men Uppsala är ju alltid trevligt.." Åh hjälp. Yes, tänk nu dear preconscious, tänk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0