Forts. på "debatten" -det verkar vara illa, herregud..

"High5

16.jun.2008, kl.14:07  

min mening

KOLLEKTIVETS omedvetenhet genom STRUKTURELL organisering kontra det gamla (Saturnus)- utanför RÖSTEN som vill höras igenom det nya (Uranus). Föräldrarnas betingning genererar hopp OCH maktkamp TROTS rösterna!!!



Håller du med?"

"16.jun.2008, kl.17:57  

Hej..

Men varför sa du då att JAG var psykotisk? (Jag har aldrig hört röster, men jag har varit "i kontakt" med människor som har.) Jag har aldrig "psykiska problem" överhuvudtaget, i den mening som vi brukar relatera till och föreställa oss.

Är detta "lizard"/goldenflower, förövrigt? I ANNAT FALL kommer ju jag få ett svar, inte sant?

Känns ungefär som du försöker "hjälpa" mig, "säga" någnonting till mig. Om det är Lizard som håller på såhär, tycker jag det är oacceptabelt, jag har tidigare misstänkt honom för att MEDVETET i en anda av "nu ska vi se" - nästan tvångsmässigt, försöka "hjälpa" mig att nå "insikt"; finns INGET "beteende", etc. jag avskyr mer. Fråga: Varför?

Folk, som du vet, vill "frälsa" en, istället för att tala om hur det är här & nu, i realtion till dess eget väsens "samma sak".


Så, fortsätt.. OK!! Vad vill du säga?

Jag frågade varför han sa så, psykfallet, han gick och pratade om det väldigt markant. Man undrar ju vad han fått det ifrån. Melodramisk uppspelande teater-röst, i röran. Usch. Helt sjukt."

"16.jun.2008, kl.18:04

OBS!

Med "andens" menar jag förstås det vi pratar om i ANDLIGHETEN; den själsliga aspektens Neptunus!

Jag är mycket stabil och konstnärlig, för att framejsla så stor objektivitet, logik/balans/tydlighet som möjligt, nu i mitt skrivande här."

16.jun.2008, kl.18:11


"Och med..

"psykneurosskit", menar jag typ..

det vi tror "är det normala" i känsloväg/värden -några få tillstånd i min utveckling som yngre, där jag varit oerhört INSKRÄNKT -ja, det "familjära", föreställ er. Envishet och oförståelse för autentiskt fredlighet, etc.

Obehgaligt hur man måste "gå ner sig", som nu, för att folk ska "förstå en" -energin faller, och man "drar på sig" "människor" som man sen blir i en "ansvars-situiation" över.. Jättejobbigt, det verkar aldrig vara något man kommer ifrån tror man, vilket tillslut leder till "egoism" och sådant."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0