Identifierar Sanningen // JAG vill vara spontan!

Alltså. Låt oss vara seriösa i enkel form.

Det finns något som gör mig livrädd. Det är när människor tror att jag "skojar". Bara det är oroande, att ni inte vet vad kreativiteten är. Nu är det heller inte så att jag är lagd åt det flummiga hållet. Min galenskap är bara, låt oss säga en synvilla för den icke initierade. Jag har växt ur gamla miljöbetingelser och därför skridit över gränser inom det sociala kontraktet, vilket kan identifiera mig som den lite excentriska. Men jag är inte alls omedveten om era kulturella spektrum, trots min distans.
 
Mina uttryck är ingen "poetiskt tankeflykt". Det är alltid helt vetenskapliga uträkningar. Jag är sådan. Snälla mindfucka inte bort kommunikationen, jag blir lite chockad nu och då, faktiskt.


Jag har ju mina tendenser till andlig hyrbis, också. Ärligt talat. Jag vill bara vara spontan! Jag vill leva fullt ut, och inte konservera min existentiella passion till någon OCD-influerad perfekt sicksacksöm. Det där "mina egna", besatta och enkelinriktade.. liksom, ja sååå. Pefekt. Det är dött och inte riktigt ärligt.

Det är obehagligt.



The name of the game

Med-vet-andets s-k-a-p-a-n-d-e ni tror är produkten av en slump; verkligheten, de existentiella villkoren/dramat; är inget annat en egen, rejält urflippad sexfantasi. Något secco med åren.


image16

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0