SKITSNACK!

Hon har varit på något slags möte.

Hon älskar djupt att höra sig med "mammor" vars döttrar/söner osv. "har blivit frälsta" och "accepterat sin sjukdom"!


Detta är SÅ mycket mer allvarligt än jag tror. Alla mina vänner säger det till mig.


För när hon nu nyligen sa till mig [gardering] "-Att säga att det är mamman som har problemen INGÅR.." ..får jag vissa rysningar.

"-Jag pratade med en mamma vars dotter FÖRNEKAR.. ätstörningar, osv."


Mammas vännina hade tydligen sagt att min far har "asperger" eftersom han har det "intellektuella jobb han har" och inte har körkort.




Jag tycker det börjar bli lite äckligt. Jag vet inte hur man ska hantera sådant här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0