Utsatt för infantil sadism

Jag tar bort följande inlägg pga att jag dels tycker att det inte berör ämnet i tråden Bara Bröst, samt att du ännu inte "krupit till korset".

Anonym_Genpool skrev:
Citat:
På tal om framtiden: Titta på gamla grekiska statyer så ser ni de androgyna dragen.


Lite komiskt när jag ser på det jag skrev där. Grejen är att jag verkligen går och reflekterar precis sådär bortom molnen i mitt intellekt.

Det känns som jag ofta väljer att "offra" mig själv som någon slags vetenskapslig undersökning, när jag vill att alla ska förstå. Jag assimilerar hela omvärldens personlighet, och gör det till mitt "eget" kreativa uttryck av SJÄLVET. Jag ser sammanhanget precis som ni gör, men söker att förena kulturens hiearkier; och skapa naturlighet ("sanningen") Trivs ändå med att vara uppriktig, men vad jag än gör verkar det ge uttryck för mitt direkta "privatliv".

Det ÄR egentligen det jag menar med det här:

Citat:
Jag nämnde heller inte riktigt vad denna FLOD är/finns.

Denna "livets kollektiva flod" är det jag kallar för "den heliga anden" i lite tidigare inlägg i religionsforumet.

Så? Det är alltså att känna DEN känslan som delas av alla individer i mänskligheten, men det är INGEN individuell känsla.. (En medvetenhet som är mycket central i artistiskt/konstnärligt/poetiskt utövande.)


Saken är att det i mitt användande blir väldigt "konkret" -för jag betonar endast STRUKTUREN (i den känsla, som alla delar.) Det är vädligt "inpersonal".

Jag tipsar nu om att identifiera detta "användande" (som det faktiskt är) i er själva. Jag vet att det skulle urkristalliera konventionella föreställningar om samhället (bland annat), och det är just det som behövs just nu. Alla ni som är delaktiga i detta forum, är ju faktiskt på något sett en del av andan, som inte är något personligt; utan snarare innehåller det individuella, vilket är precis det som det kollektiva medvetandet söker att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0