05:55

Satt en stund och läste igenom en del av den massa av anteckningsböcker och lösa papper som jag förvarat i väskan under sängen. Höstens och vinterns djupa stagnation och sökande UTANFÖR mig själv -den ovärdiga överlevnaden på den inre dolda relationens omärkbara avkläddhet/tecken. Man kan undra hur det har sett ut på det andra hållet. Den enorma religiositen och perversa lust att ingå egen pakt -visar framför allt den ODÖDLIGA röda tråden . . .

Känner mig lätt förhäxad och mentalt utsuddad av mitt förflutna jags sentimentala esoteriska upphöjdhet. Obehagligt -men här lär jag mig något; vikten av att VERKLIGEN låta det gamla begrava sig själv i lämplig jord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0