Filosofi: Vad är lojalitet?

Vi är polisen. Vi är nattjouren. Vi får betalt. Hemskt. Jag känner djup olycka.


DETTA ÄR INTE VÅR VISION.


Kom igen. Vi stänger ner skiten. Vad HAN skulle säga är inte angeläget. Ni vill alltså bli knullade av hitler. Nej, jag vill inte.


SPRÄCK BUBBLAN -jag vill känna luften. Du med.


Såg hon den rödhåriga gillade Nouelle Vauge, såg henne brevid mig på gatan idag. Framför konditoriet. Jag är inte så här äcklig och ovärdig.


Mamma blev osynlig för mig. Jag bad pappa stå där i en halvtimma, jag lovade 1000 kr. Ni vill inte leva. Det är kört.  

Mamma är RÄDD för att jag ska dra henne i armarna "när hon kommer hem". PROVA en biltur + egots saga. Åh, ett glas till. Roligt. Jätteroligt.

Vad heter han nu igen.. som utlovade en belöning. Han som är med i humanisterna -Tvilling?



Trodde ni det var detta jag mendade med odödlighet? VI VILL BLI. Det är det som kallas evolution -stegen.



Skärp er. Det är pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0