Future, baby

Fortsättning (kortfatttat, jag har inte tid):

Vi har gjort en RESA. Vi kommer i framtiden (mycket snart) -kunna återsmälta oss med alla våra INKARNATIONER -bli människan -vandra EVIGA i alla tider, från begynnelsen! Vi kommer kunna vara på flera ställen samtidigt. (Träffade själv hastigt min tidigare inkarnation på psyket feb 07, och har sett Ted Gärdestads energikropp.) Vi existerar i olika tider, även framtid, hela tiden. Vet ni vad "föraningar" är? Begrunda det, och BÖRJA ARBETA!

Jag har aldrig trott på döden, därför aldrig sörjt någons "död" djupt. Om ni vill utvidga ert SINNE: tänk på de män som dött i mellanöstern dagligen, istället för att ägna manisk aktivitet år er boyfriends muskler.

Det jag menar är att vi kommer kunna gå tillbaka till vår heliga barndom. Förtstår ni inte snälla? Vi upplever en djupare lojalitet från våra fiender (medmänniskor) än ni anar.

Ni har inte ens UPPLEVT solnedgången ännu! Jag har fått en kort inblick i den här världen och ..jag säger bara, det finns inget vackrare.

Jag älskar det sista dygnet. Jag vill resa tillbaka till Ryssland. Återuppleva de undermedvetna förälskerna -de sanna, som man inte visste om. Drunkna i Titanic. Injicera polonium. Resa igenom den verkliga pilgrimsresa genom vårt djupa ARV.

ALLA människor är lika stora! Vi är ett komplext mysterium, större än ni någonsin kan föreställa er.

Jag älskar "det verkliga livets" MÖJLIGHETER, men har ingen möjlighet att uppleva det i mitt liv. Jag vill underkasta mig minnesförlusten med stolthet -för att FÖRSTÅ relationens inre genuina sanna väsen, och hemligheterna som rymmer intet, som är överflödiga.

Jag pratar om att människosläktet ska BEMÄSTRA universums tekniker. Vänta inte ut tiden, snälla. Framtidens andlighet -varför är ni så rädda för ER SJÄLVA?


Rememer, VI VET -slopa neurosen! Oroa er inte. Sluta fundera över gårdagens misslyckanden -de existerar inte; de är den möjliggörande strukturen.


(Jag har flera gånger drömt -nattdrömmen alltså, om att jag har sex med mig själv -en klon, men sparkade in mig själv i väggen t.ex, men kunde bara upprätthålla ett avstånd på ca 1,5 meter.)

Johan Ågren, du tror väl på mig? Du behöver inte svara, men jag blir lite orolig -vet ju att du är en mycket klok människa.

Ägna gärna mer uppmärksamhet till Kyreus -det är han verkligen värd.


Detta är min icke-integrerade UR-identitet, där jag kan FÖRSTÅ tidens skeenden. Därför vill jag inte förlora chansen.

Annat exempel från livets utbud själv:

Telepatiskt (skall inte missbrukas) har jag upplevt det kollektivas fredliga medvetande [upphöjd sociofobi] på bussen en gång -jag var ETT med den. Det är att inge andra "ett lugn". Detta var när jag upplevde min tidsresa, kanske pratar om den sen. Det kräver ansvar.

Det är så många röster som vill bli hörda! Att NÅGON ska se det vackra i dem! Det är inga FEL på de människor jag har omkring mig; vi behöver inte lida igenom 51 existenser till. Jag har själv aldrig identifierat mig med "de utsatta" i samhället -jag har haft ett sånt överdrivet argumentationsbehov.

Med universums raffinerande teknik; menar jag t.ex. att vi skulle få möjlighet att hantera klimatet. Jag har själv upplevt MEDVETENHETEN om VÄDERSKIFTNINGARNA -vi styr dem själva förstås.

Den naturliga biologiska klockan. (Några få dagar innan jag åkte till OCD-hemmet.) Att somna in i vakenheten, och födas till egot. Det är naturens SANNA cykel.

Jag sov på balkongen natten jag insåg detta. Neptunus är den totala egoassimileringen av det som ligger BORTOM naturen själv. Det är att känna SAMMA känsla som det iskalla skiftet runt fullmånen. Den inre estetiken mänskligheten delar är estetiskt ofattbar, mer än så. Jag menar allvar. Jag kan inte släppa detta. Den fysiska odödligheten började jag förstå; och sambandet mallan kolhydrater/protein/fett i syntes til YIN och YANG. Jag blev av med min obalanserade rotade sexualitet (upplevde mig själv som sexmissbrukare under en period mellan 11-14) och cykler och ångest när jag övergick till animalisk mat plus nötter/frukt/grönsaker. Jag hade ENORMA blodsockerproblem innan, nu kan jag vara utan mat i flera dagar. I alla fall.. dessa dagar: Håret fick en helt ny formbar struktur och blev lockigt (alltså  tillfälligt då.) Min hud fick en vit balanserad färg och transparent "filmliknande" yta -färgerna blev skarpare osv.

Jag upplevde förvirringsliknande tillstånd + illamående, när jag fick i mig vete/annan skit, när jag hade börjar anpassa mig till naturens rytm. Detta är PMS -kaoset ligger i omgivingen. (Vilket jag alltid fattat, eftersom jag blev extremt KREATIV under "pms" förut.) Jag fick mensen synkronicerad med månen, osv. -Vilket rubbades med neuroleptikan, men har återskapats nu. Rubbades gjorde också min "känslighet" för maten, men det har med att göra med att jag har renat mitt omedvetna.


Ja, lycka till.. skulle jag bara säga.

Kommentarer
Postat av: Alex

Intressant synsätt / spekulationer. Kommer du från Ryssland från början?

2008-05-01 @ 08:36:06
URL: http://sandricak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0