I see you

Jag har aldrig fått uttrycka min frihet, eller min integritets behov av snarare. Man spelar ju inte upp något för sakens skull.

Det är väldigt förstörande för jaget -att något annat/någon annan ÄGER ens RÖRELSE. Att bli "tvingad" TILLBAKA -helt utan logik. Då är det ju inget konstigt att man börjar se igenom människans omedvetenhet och identitets-försvarande genom primitivitet..

Fattar ni inte att VI är MÄNNISKOR? Vad ger vi oss för rättigheter? Vem har bestämd detta? Det finns ju bara en av oss.

Skulle t.ex. vilja gå och hälla ut massa vatten på min mamma som sitter i soffan, helt befriande autentisk i min konktreta moral som jag är -för att slitgiltigt bli av med förflutet PÅTVINGAT BEROENDE genom kulturella skuldbetingade dömmandemodeller..

Jag tycker sådant vore helt normalt -allt är ju ÖVERSPELAT. Tiden går..........

Vi omringar ett självhat i oss själva -tillsammans. Det kan inte fortsätta så. Kärlek är kärlek, och behöver inte utredas. Frihet är frihet, och behöver inte defineras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0