Igår kväll

Påväg hem -jag plankar in under spärrarna; och min PAPPA börjar "ta ansvar" över mig; och går och köper en remsa, för att han "skäms" över mig -springer efter mig och blir "jätteorolig", säger "-var ska du?", osv.. "-Detta är omtanke, JAG VILL att du ska komma hem.."


Vad är detta frågan om?


Totalt sabbotage - jag "får inte" UPPLEVA MIN EGEN VÄRLD -individualiteten, behoven. Eller gör jag det? Det är detta jag vill SE -är det så? Hur många relaterande dialoger ska jag fucka up? Vem litar på mig?


Förut har jag visserligen tagit ansvar för allt själv; så att säga. Tagit allt för givet; och haft som enda sysselsättning över allt annat -att avancera min begreppsidentitet djupare och djupare -och "bäst".


METODIKERNA BUNDET TILL HEMMILJÖN -min "identitet" (utplåning av genuint värde -endast intelligensens  råform) --- de måste avhypnotiseras mig. Det är min ur-identitet i ickeform; det är ALLT och INGENTING -beslagtagit.


Idag: Skämmer ut mig för mig själv, totalt. Äter mat -mycket (lax, mycket nötter, russin, te, kaffe, ett ägg) -vilket skadar min kropp -behovet v behovet är DÖTT, och inget annat. Går ner i DESTRUKTIONEN -har visserligen tappat den riktigt ihållande depressiviteten, men detta är passiv-labil-aggressivitet.





Vad är mina VISONER? Vad önskar jag framkalla av livet? Vad vill jag göra för mänskligheten? Vad vill jag FÅ? Vad vill jag uppelva -autentiskt?

Finns det något här jag vill BEVARA? Nej. Jag tror inte det. Det bevaras själv -det är den återvunna INTIMITETEN i döden, förlusten -som är samma som den innerliga överlevnaden -sanningen, hela bilden, konsten -illusionsfriheten och verklighetens KÄNSLOR. Äktheten -på riktigt, ja.

Här befinner jag mig -vet jag om det?


VERKLIGA behov som är aktuella nu:

Lögndetekortest

Chakra-uppstigning

(Fysisk frihet -smärtfrihet/självupplevande estetik/intelligens/respekt)

Total kroppsundersökning -med DELAKTIGHET i analysen -"bakom ridån" -se mig själv

Dialogerna

En stunds mänsklig isolering -tid för eftertanke, UTAN stimuli -eller andras kontroll/vetskap

Materiell befrielse från gamla "köpta" värden (saker jag inte faktiskt behöver)

Ett inflytelserikt sammanhang för mänsklighetens INRE ideal -kommunikation

Förståelse för mina behov! -Verkligen. De sanna; "nya", verkliga -INGA ANDRA "pålagda"

Befrielse från MIN FAMILJBAKRUND -bli SLÄPPT FRI [prisioner]

REN möjlighet till min själsliga manifestation -UTAN dessa egenbesatta sökerier/resulttatinriktad kollaps



ÅTERGÅNG TILL IDEALETS VÄRDIGHET OCH RENA KÄRLEKSFÖRKLARING TILL LIVET





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0