Inlägg till Lizard, bl.a

Varför skulle man slå på sin man för att han inte handlat kaffe, osv? Är ni psyksjuka?
Det viktigaste är att tillsammans konfrontera köns-teatern inom oss själva och det kollektiva -vilket de flesta instinktivt VÄGRAR av "naturliga skäl". Kanske behövs det ett andra kritiskt genombrott för att FÖRSTÅ att urkristalliera identifikationen med den biologiska "rollen" -eftersom religionen/den förflutna tryggheten bygger på de feminina och maskulina patoset.

Gör det inte värre.. andra vet lika mycket som du.

Det som GÖR ONT INOM OSS (syftar förstås inte på dig) -är mänsklighetens ägande-anspråk på den heterosexuella relationen, osv, osv.

Det här då: Min lillebror blev temorärt OSYNLIG fysiskt för mig (dvs. samma närvaro som jag) -när jag delgav honom detaljer som identierar familjens biologiska perversion -familj som familj; det är exakt samma sak. (Hände även med mamma när jag identifierade hennes extrema lust att DÖ fysiskt/kapitulera..)

Jag MINNS att min identitet DOG INOM MIG som liten när släktingar osv, "bytte blöja" på mig, osv. Värsta var ju att födas av min mor förstås. Jag hade ofta "personliga paranoida halvpsykoser/misstankar" som typ 2-8;åring, där jag trodde/kände min mormor var en MAN, och så vidare. Såg igenom könsrollerna från början; vilket gav en mentalt-sexuell brådmogen isloering som typ 2åring -"makt".

(Grejen är att vi måste KROSSA sexualiten; _det förflutna_ -maktkontraktet mellan man/kvinna..) Då uppstår mänsklighetens SEXUELLA FRIHET -som kallas kärlek och kreativitet. Vi får göra vad vi vill. Vi bor här.


Min mamma tror att jag är hennes SKAPELSE -fattar ni inte att det är en PERVERSION? Detta är anledningen till t.ex. tonåringars PROBLEM (psykiska, sexuella, fysiska, personliga, praktiska)...

Du har alltid i dina inlägg haft en djupt obehaglig tendens att _gå den undre vägen_ -för att attackera människans "sexualitet" i freudiansk raffinering. Detta SAMTIDIGT som du säger att människans problemområden är "personliga".

Haha. Vad är du ute efter egentligen?


Allt det som t.ex. du sagt till mig, ang. vad mina problem/behov är en REFLEKTION PÅ -- det stämmer inte riktigt. Dessa djuppsykologiska metodiker är min identitet (när jag återgår till mitt gamla hem, av något skäl)..

Vad vet andra om individernas behov? (Är det inte mer bättre att vara helt ÖPPEN och autentiskt med sin sexualitet [icke-sexualitet] -som jag, och andra gör om du öppnar ögonen?!)


--> Du ger ständigt "holistiska" signaler med identitetsanspråk på "det naturliga" -vilket känns äckligt; eftersom det är FÖRLEGAT. Evolutionen är estetisk.




Alla som DÖR just nu väljer konstens perfektion för att VÄCKA OSS! Jag säger detta helt allvarligt. Öppna ögonen.



Är "mänsklighet" för dig att bryta igenom och kunna "sörja med hela hjärtat" för "stackars barn"? . . .



Det värsta är när folk håller på och kallar _några få utvalda_ för "konstnärsskäkar" t.ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0