Long way home

Min trögflytande vana att "veta vad det handlar om" i känslomässiga översättningsproblem; och fastna i kontexten pga. av det..

Det är inte bra.

Jag ska inte fortsätta berabeta/älta de analytiska medvetandestrukturer som jag redan "fastlagt" -aldrig mer, helst. Jag har ju redan fullföljt teorin! Jag kan inte ens "uppleva" det.

Det har ingenting med de VERKLIGA SVAREN att göra. Okej. Jag kan nu erkänna -att jag är "färdig". Jag har penetrerat skapelseprocesserna i STRUKTURENS råform ..Det djupt problematiska i porten till ..kärlek, det är att MENINGEN är upplöst/gränslös, BAKOM alla strukturer -vilka jag SKAPAR kontexten med; och har sen svårt att kliva ner från -eftersom ansvaret då ÄR "svaret" -jag har inget SYFTE med mina egna intentioner.

(Jag måste förstå att jag "har varit" en MÄNNISKA -i hackens statiska sammanslutning... Och sen veckla ut den  SERIÖSA varaktiga naturen.. Det som faktiskt var "verklighetens mål". Här kommer "ansvaret" för MIG SJÄLV; planeringen och den RIKTIGA ..meningen.) Det är ju mer än självklart; jag har ju INTE på NÅGOT PLAN -känt min VERKLIGA historias inre tråd..


Internet/datorer -perverterar min tillvaro, väldigt lätt. Väcker mitt FRAGMENTERADE förflutna personliga bekräftelsetvång.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

^_^lägg din röst i henrik utmanar:)
livetsomhenke.blogg.se/1211826407_1.html#comment

2008-05-27 @ 20:03:49
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:12:41
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. =)

2008-05-27 @ 20:17:17
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0