Magnetkamera

Jag lever i samma värld som de andra. Hur kan du säga så? Detta är ett öppet system -direktkommunikation kallas det. Jag hade varit i himlen nu om jag inte hade haft min outtryckliga smärta genomlevandes i kroppen, vilket hindrar mig från att relatera till det som är. Ibland äter jag mat bara för sakens skull -det ger en svår inre brännande tygd i mig, det förstår ni själva. Dricker mest te, och tar några matskedar fiskolja eller olivolja för neurobalansen, när jag behöver det.

Jag har försökt säga detta till alla. Men ni vill inte lyssna. Jag ber er att exkludera all sorts spannmål, mat innehållande östrogener, mjölk, och resten. Det ÄR den så kallade sexualiteten. Ritualen. Familjen. Fråga mig för vidare referenser om ni behöver. Frukt och nötter och rena köttbitar äter jag ibland, och jag har någon anledning.

Jag har mått väldigt dåligt över min röst, den anpassar sig inte efter mina sinnliga behov som den ska göra -därför upplever jag hur det jag säger saknar värde för min personligen -speciellt då jag får återfall och tror att "ingen fattar förutom jag" och att jag äger mig själv. Jag kunde förut bara KÄNNA orden och innebörden.

Som jag redan sagt -GUD ÄR EN LÖGNDETEKTOR. När ni öppnar hjärtat harmonieras ljudupptagningen. Det är därför man blir så slö i svåra, outredda konfliktfyllda miljöer.


Kemiska substanser är dagens dejtingverktyg.


Det var så hemsk på psyket. En riktigt förstörd patient gick och upprepade sin inre röst: "I am the sun. I am the moon. Play with me." -Och låg och daskade på sin mjälliga suspensoar. Han hade försökt göra en ansiktlyftning på sig själv.

Haha.

Sanningen är att sömnen är den största rädslan jag har. Om jag inte tror att jag "vet vad det handlar om" -och att nästan dag är densamma. Ofta blir det ju så i svåra miljöer.

Jag försöker planera den väl -men är rädd för våldtäkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0