!OK!

Reorientation of selfhood. The necessity of learning new languages or customs in order to fit in. Passing tests (or not).


Allting. Får skärpa mig helt enkelt.

Anledningen till min nuvarande, temporära vardagliga dysfunktion, tristess och missgynsamma ömsesidiga relationsmisstankar -är den dubbel-medvetena "omedvetenhet" som skapas när jag underordnar mig den ofrivillliga viljan -gårdagens döda behov; upprepning.

Men jag har ju gått extremt i detta ärende av jag.


Men vad vill jag?

Tränga mig in i Jaget; och veckla renheten utåt.


MINA VERKLIGA BEHOV är FRIHETEN manifesterad. 


Detta är
behov av självständig experimentiell förståelse för min identitet, och inte mer än så. Finito nu.


Vad skulle JAG gjort?


Prata om säker säkerhet.


Spränger bort detta ICKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0