Slänger ut ett rep till klarvattnet


AQUARIUS 5
A COUNCIL OF ANCESTORS HAS BEEN CALLED TO GUIDE A MAN

You may find that you are strengthened by the wisdom of those who have gone before you. There is so much understanding available through the experienced elders and this is what needs to be tapped now. Feel the strength of having valuable and knowledge people on your side. You may experience a sense of having messages from the other side.

Inner knowledge. Direct tap root to deeper sources of energy. Karmic connections with the past.

The Caution: Reliance on conservatism. Not being able to move with the times. Needing the nod of approval from others to validate what one's doing. Things from the past belonging in the past.



Hittar just nu ingen styrka i långdistansvisionen. Men jag misstänker nattens dröm, del 1 -och det verkar ju vara så. När jag besannar mig själv. Ska studera detta närmare -var annars ska jag tränga förbi spegeln?


Det är viktigt att redogöra för mig själv vad mitt liv handlar om; och inte bara kretsar kring. Vad kretsar det kring? Saker står för nära -jag ser inte. Dubbel-dialogens vakuum måste DÖ -inget värde att få ut där.

Äktheten är stor -därför vågar man inte begagna sig av den; den verkar i det dolda hela tiden.

Det är ganska illa med mig -jag har det jävligt hårt. Men det blir bättre nu -måste förstå ATT JAG KUNNAT GÖRA ALLT -allt jag vill och önskar -VARJE DAG. Aldrig förglömma detta faktum.

Okej. Jag ska undersöka detta nu. Sen gör jag något nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0