Svaret

Men samtidigt -samtidigt; är JAGMEDVETENHETEN  (dvs. den UNIKA och inte den kollektiva; fragmenterade) -min identitets sanna FRIHET från illusionerna av ickeexistens. Seperationsångest kan man kalla det. Detta är ju mitt liv. SEN; kan enhetsfilosofiska reformer diskuteras och manifesteras.

Och förra gången drev jag det mycket djupt. Men jag var ju bara 17. Okej -nu erkänner vi ALLAs personliga individualitet. För -jag han ju inte ens utveckla den andliga mognanden och respekten för medindividernas LIKVÄRDIGA medvetandeanspråk. Det var barnsligt, helt klart. Pinsamt -framför allt.


JAG -måste sluta göra ÄGANDE-anspråk på skapandet bara för att det händer. VI måste skärpa oss


Men jag har ändå skapat det här. Mina estetiska existensvillkor.


Metodisk extremfilosofi är INTE en fortsatt "start" här.. den tiden är förbi. Vi måste prata om den verkliga essensens värde. Hur det känns.

Genom VÅRA måls lojalitet vecklar IDENTITETEN och individualiteten ut sin hemlighet inom oss. Det är jaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0