Torsdag centralen -tidssammanhang

Skapandet cirkulerar utanför mig -och jag skäms för min delaktighet. Vad pågår?



Smet in på pressbyrån "Elias och Adam" av en slump för två dygn sen, för att låna en dator. Pratade med L -eller pratade; jag förvirrade bara henne. Jag vill prata med E.P någongång.

   19-
20-21-22  

Precisionstekniken uppenbarad -mitt behov. Ångrade att jag inte pratade med den där killen när jag gick ut från Myrorna -det var defintivt ömsesidig hämmad/varaktig FÖRSTÅELSE. Kunde inte lägga undan en tröja -roligt. Patetiskt. Ni är avslöjade! Har ni hört allihopa?!


Funderade på om jag skulle till min kusin i Skövde och ta edt lugnt och rida på hennes islandshäst. Men isloeringen och tvånget skulle kanske kvarstå. David?


DET går inte att skriva vissa saker här -märkligt. Inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0