Trying to correct ..myself.. ..in the collective inner purpose

Aldrig ska jag mer begagna mig av det förflutna bildspelens representiva "språk". . .


Jag har hittat det innersta rotsyftet ,sett icke-individuellt.

Börjar känna ..pulsen ..i livet.. och samtidigt påminner jag mig själv om att idealet alltid varit det som fanns det frånbörjan. VI VISSTE ALLTING.. och ingenting annat!!! Mänsklighetens ut-vecklande frihetsuttryck -det är verkligt, verkligare än allt annat.

Detta FÖRENAR det personliga och opersonliga i hjärtats viljecentrala individualitet! Och det är det som renar mig från ett tragiskt "inspärrande" i mitt inre center -där "syftet" blir syftet i sig, pga. av den förstålse som alienationen skapat, innan själva ANLEDNINGEN till detta fångats av SJÄLEN...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0