Drömde inatt..

..att jag försökte stoppa en ung nunna att korsfästa sig, två dagar innan detta skulle ske -pga. av hennes missuppfattning av religionen/kristendommen. Jag pratade med henne och hon var född samma dag som jag -år 91. Hon verkade bygga mycket värderingar från hennes far på "hög klass", jag berättade om min tid på en skola i Djursholm, osv. Samma dag som detta skulle ske blev jag desperat och berättade högt att "-jag har varit i paradiset"  till Carola tror jag -när vi tog fick fråne ett bord. Jag välte matsalsbordet i vårt vardagsrum när detta drama var som intensivast, och Gustaf tände då eld på något i rummet.. (?)

Jag mindes att jag fick en rosentagg i mig som 13-14 år -eller om jag var tillbaka i den åldern -i en natt i samband med att jag nästan blev våldtagen, och berättade om händelsen för de som var inblandande. Jag berättade även för Björk att jag hade fått en uppenbarelse till hennes muisk, en låt som inte finns som hette "I will die for you"..


Kan relatera drömmen, speciellt första stycket med det som hände hemma i slutet av juli i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0